۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹
کد خبر: 85595912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمادگی ۱۶۰ ناشر برای شرکت در نمایشگاه کتاب حوزه علمیه خراسان

مشهد-ایرنا- معاون علمی حوزه علمیه خراسان گفت: ۱۶۰ ناشر با ۲۰ هزار عنوان کتاب در نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی اعلام آمادگی کردند.

حجت الاسلام مهدی رضایی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاه کتب حوزوی و معارف اسلامی از ۲۶ شهریور تا دوم مهرماه در محل مجتمع حوزوی آیت‌الله العظمی شاهرودی واقع در خیابان امام رضا(ع) ۱۹ مشهد برگزار می شود.

وی بیان کرد: برپایی این نمایشگاه از سال ۱۳۹۴ با ۲۰ ناشر آغاز شد و امسال در نهمین سال برگزاری آن با ۱۴۰ ناشر داخلی و نمایندگان ۱۰ ناشر بین‌المللی از کشورهای عراق، لبنان و مصر و همچنین ۱۰ ناشر کودک و نوجوان و در مجموع ۱۶۰ ناشر برپا می‌شود.

معاون علمی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: ساعت کار نمایشگاه مزبور از ساع ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ تعیین شده و بازدید برای عموم برادران و خواهران در تمام روزهای نمایشگاه آزاد است.

رضایی گفت: یکی از مزایای این نمایشگاه تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصدی ناشران و ارائه بُن کارت خرید کتاب با تخفیف ویژه از سوی حوزه علمیه خراسان با مشارکت آستان قدس رضوی برای طلاب و اساتید است.

حوزه علمیه خراسان با هزار و ۲۰۰ سال قدمت و حدود ۴۰ هزار طلبه در حال آموزش در ۱۴۶ مدرسه علمیه تحت نظر ۲ هزار استاد، پس از حوزه علمیه قم دومین مرکز حوزوی ایران است. هم اکنون بیش از ۴۰ جلسه درس خارج و ۴۰۰ جلسه درس سطوح عالی در حوزه علمیه خراسان برقرار است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha