سینماگران کرمانی در شصت‌ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان درخشیدند

کرمان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سینماگران این استان موفق به کسب رتبه و جایزه در شصت‌ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان (مهروشید) شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محسن روحی روز شنبه اظهار داشت: جشنواره مهروشید با حضور عکاسان و فیلمسازان راه یافته به آن از ۱۰ استان کشور از جمله کرمان به میزبانی مشهد برگزار شد.

وی با اشاره به حضور فعال انجمن سینمای جوانان استان کرمان در این رویداد افزود: فیلم تایلندی به کارگردانی عباس حسین زاده و حسام حسینی موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران جشنواره شد و بازیگران این فیلم میثم دامن زه و رادین روئین فر نیز تقدیر و حامد بقائیان فیلمبردار فیلم تایلندی هم موفق به کسب جایزه بهترین فیلمبردار از این جشنواره شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: در بخش پژوهش نیز کرمان با جایزه خانم رضوان بوستانی به عنوان بهترین پژوهش فیلم مستند خوش درخشید.

بر اساس این گزارش، آثار راه یافته به جشنواره منطقه ای مهرو شید از ۱۰ استان کشور شامل کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، سمنان، یزد، گلستان، مازندران، اصفهان و قم با تعداد ۶۷ اثر در حوزه فیلم و ۵۲ اثر در حوزه عکس از ۱۷ تا ۲۰ شهریور در مشهد به رقابت پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha