۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85595977
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۵ هزار نفر در البرز از آموزش های مهارتی بهره مند شدند

کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز اعلام کرد: ۵۵ هزار نفر از جوانان این استان طی یکسال گذشته از آموزش های فنی و حرفه ای برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، « بهزاد غفاری» روز شنبه در این آیین آغاز دومین مرحله از مسابقات مهارتی سربازان وظیفه ستاد نیروهای مسلح در سالن اجتماعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: آموزش ها در بخش های صنعت، کشاورزی، فرهنگ، هنر و خدمات بوده که بخشی از آنها در پادگان ها ارایه شده است .

وی بیان کرد: آموزش های مهارتی در قالب ۹ هزار استاندارد آموزشی در استان البرز ارائه و برای مهارت آموزان گواهینامه صادر می شود.

غفاری یادآورشد: البرز طی ۲ سال گذشته مقام اول کشوری را در ارائه آموزش های فنی و حرفه ای کسب کرده است.

جانشین فرمانده سپاه استان البرز نیز در این آیین گفت: باتوجه به صنعتی شدن جوامع باید جوانان به ویژه سربازان با مهارت های کسب و کار هرچه بیشتر آشنا شوند.

سردار « مجتبی کرمی» افزود: در استان البرز نیز با برگزاری جشنواره ها و مسابقات مختلف مهارتی تلاش شده تا گام های موثری دراین زمینه برداشته شود .

وی اضافه کرد: با اجرای طرح های مختلف در بحث مهارت آموزی باید این بخش را ارتقا بخشید.

کرمی یادآورشد: امروز تمام تلاش برآن است تا جوانان از مهارت های تخصصی لازم برای ورود به بازار کار بهره مند شوند چراکه فناوری منتظر ما نمی ماند و باید طرح و برنامه ریزی داشت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha