۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
کد خبر: 85595996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشنهاد رسانه انگلیسی به پورتموث، ساندرلند و لیدز؛ سامان قدوس را بخرید

تهران- ایرنا- سامان قدوس یکی از بازیکنان آزاد فوتبال جهان است که رسانه‌های انگلیسی او را به سه باشگاه پورتموث، ساندرلند و لیدزیونایتد پیشنهاد کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، نقل و انتقالات تابستانی در اغلب لیگ‌های دنیا به پایان رسیده و فقط بازیکنان آزاد می‌توانند در این بازه زمانی با باشگاهی جدید قرارداد امضاء کنند. سامان قدوس از جمله این بازیکنان است که با توجه به حضور ۴ ساله در برنتفورد، در تابستان امسال باشگاه‌هایی مهم را خواهان خود دیده است. سامان همراه با برنتفورد، یک فصل در چمپیونشیپ بازی کرد و سه فصل در لیگ برتر.

با پایان فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر اما قرارداد قدوس تمدید نشد و او به ناچار سایر پیشنهادهای خود را بررسی کرد. پیشنهادهایی از مالمو، استقلال و چند تیم عربی. با این حال قدوس فعلاً پاسخی به پیشنهادها نداده و البته برخی از آنها به دلیل تعلل هافبک شماره ۱۴ تیم ملی از دست رفته است.

پیشنهاد رسانه انگلیسی به پورتموث، ساندرلند و لیدز؛ سامان قدوس را بخرید

یک وبسایت انگلیسی اما با انتشار لیستی از بازیکنان آزاد فوتبال انگلیس، به سه باشگاه پورتموث، لیدزیونایتد و ساندرلند پیشنهاد کرده که برای تقویت خط میانی خود، سامان قدوس را جذب کنند. هر سه باشگاه در چمپیونشیپ- سطح دوم فوتبال باشگاهی در انگلیس- حضور دارند و جملگی تیم‌های مهم و ریشه‌داری محسوب می‌شوند. ساندرلند با کسب ۱۲ امتیاز از ۴ بازی در صدر جدول قرار دارد، لیدزیونایتد پنجم است و پورتموث رتبه هجدهم را در اختیار دارد.

مالمو در سوئد همچنان مشتری قدوس است و البته واتفورد از چمپیونشیپ هم به جذب او تا حدودی علاقه‌مند است. باید ببینیم سرنوشت برای قدوس چطور رقم خواهد خورد؟ آیا او در فوتبال انگلیس می‌ماند و پیشنهادهایش رسمی می‌شود یا اینکه به زادگاه خود، مالمو برمی‌گردد و پیراهن یکی از تیم‌های قدرتمند فوتبال سوئد را بر تن می‌کند؟

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha