۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85596013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام پیش بینی شد

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹
کد خبر: 85596013
وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام پیش بینی شد

بوشهر_ایرنا_ کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا یکشنبه تا اواسط چهارشنبه هفته جاری وضعیت جوی و دریایی این استان آرام پیش‌بیمی می‌شود.

«پیام مساعدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا اوایل بامداد فردا به‌دلیل وزش باد شمال غربی فراساحل شمالی استان در برخی از ساعت‌ها کمی مواج خواهد بود.

وی بیان کرد: در چند روز پیش رو برای استان بوشهر غبار محلی و وزش باد پیش بینی و با افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی، دریا مواج پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی، با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در فراساحل شمالی اواخر وقت امشب ۱۴ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

گرمای داغ تابستانی از استان بوشهر رخت برمی‌بندد

ثبت دمای ۴۸ درجه در برازجان و خورموج /دما در بوشهر کاهش می‌یابد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل شمالی اواخر شب ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۱۲، جزر اول ساعت ۱۲:۲۶، مد دوم ساعت ۱۸:۵۳ و جزر دوم ساعت ۲۱:۴۹ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته خورموج با ۴۶ و اهرم و خورموج با ۴۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha