اولین مدرسه تابستانه گردشگری غذایی برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- اولین مدرسه تابستانه گاسترونومی (گردشگری غذایی) و مقاصد نوظهور گردشگری از ۲۵ تا ۲۷ شهریور ماه به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه علم و فرهنگ، مدیر کل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری کشور گفت: ثبت‌نام اولین دوره‌ آموزشی مدرسه تابستانی گاسترونومی و مقاصد نوظهور گردشگری تا ۲۳ شهریور ماه امکان‌پذیر است و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند از آموزش رایگان تخصصی مربوطه بهره‌مند شوند.

ابوطالب قاسمی افزود: صنعت گاسترونومی از جمله مباحثی است که در حوزه گردشگری ظرفیت‌های بسیاری در توسعه مقاصد گردشگری و جذب گردشگران دارد و فراهم کردن امکان دسترسی به آموزش‌های کاربردی برای فعالین صنعت گردشگری و کسانی که قصد ورود به این حوزه را دارند، اصلی‌ترین وظیفه آموزش‌های کوتاه‌مدت گردشگری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا با هدف ارائه آموزش‌های کاربردی و بحث و تبادل‌نظر درباره مقاصد نوظهور گردشگری و ارتباط با صنعت گاسترونومی با محوریت تشکل‌های فعال و برندهای بزرگ این مدرسه تابستانه در نظر دارد آخرین تحولات، رویکردها، برنامه‌های کلان و چالش‌های کلیدی در پژوهش و توسعه کسب و کارها را مورد بررسی قرار دهد.

قاسمی در پایان با تشکر از همکاری دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، معاونت فناوری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع‌فرهنگی و شتابدهنده فاخربوم جهت هم‌افزایی با دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی معاونت گردشگری کشور در برگزاری این رویداد گفت: حضور در این دوره‌ که به‌ صورت حضوری و مجازی به مدت ۱۲ ساعت برگزار می‌شود، برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۷۷۹۹۶۳۳۷ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha