۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲
کد خبر: 85596111
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شکست سنگین اورنبورگ در روز درخشش ستاره جوان ایرانی

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲
کد خبر: 85596111
شکست سنگین اورنبورگ در روز درخشش ستاره جوان ایرانی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اورنبورگ علی‌رغم درخشش ستاره ایرانی خود، برابر حریف نامدارش شکست خورد.

به گزارش ایرنا، در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر روسیه تیم فوتبال اونبورگ در شرایطی در ورزشگاه گازوویک به مصاف لوکوموتیو مسکو رفت که این تیم سعید سحرخیزان و محمد قربانی دو بازی ایرانی خود را از ابتدا در ترکیب داشت.

لوکوموتیو پیش از این بازی با ۱۵ امتیاز در رده سوم جدو قرار داشت و در مقابل نیز اورنبورگ با ۶ امتیاز در رده یازدهم جدول جایی گرفته بود.

دقیقه ۱۶، باتراکوف موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه اورنبورگ کند تا تیم مهمان از حریف پیشی بگیرد. ۲۰ دقیقه بعد، سعید سحرخیزان موفق شد گل مساوی را وارد دروازه حریف کند. ۳ دقیقه بعد از گلزنی مهاجم ایرانی باز هم باتراکوف دروازه اونبورگ را باز کرد تا نیمه نخست این دیدار با پیروزی ۲ بر یک لوکوموتیو مسکو به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم اورنبورگ در تلاش بود تا گل مساوی را به ثمر برساند که در نهایت در دقیقه ۶۳ بازی سحرخیزان، گل دوم خود تیمش را ثبت کرد.

در دقایق پایانی بازی ژرزینو نیماسی روی غفلت مدافعین اورنبورگ موفق شد برای سومین بار دروازه میزبان را باز کند. اما این پایان کار نبود در واپسین ثانیه‌های بازی سارولی برای چهارمین بار دروازه اورنبورگ را گشود تا در پایان این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود لوکوموتیو مسکو خاتمه یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha