بسته خبری پلیس هرمزگان؛ توقیف محموله قاچاق ۳۶۰ میلیارد ریالی تا کشف البسه

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان از توقیف محموله قاچاق به ارزش ۳۶۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه در تشریح این خبر بیان کرد: در ادامه طرح مبارزه با کالا قاچاق و ارز، در ۴۸ ساعت گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل محور بلوار شهید رجایی بندرعباس به ۲ دستگاه کامیون تریلی کشنده مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران این یگان کامیون‌ها را متوقف که در بازرس‌ از آن‌ها تعداد ۱۳ هزار و ۵۰۰ عدد باطری لیتیومی قابل شارژ ۱۶۶ آمپر قاچاق کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان، ارزش محموله یادشده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۶۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

خودروی حامل دام در بستک مجوز دامپزشکی نداشت

بسته خبری پلیس هرمزگان؛ توقیف محموله قاچاق ۳۶۰ میلیارد ریالی تا کشف البسه

فرمانده انتظامی بستک از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو حامل ۴۹ راس دام قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: این خودرو مجوز دامپزشکی نداشت.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا ماموران انتظامی پاسگاه فرامرزان بستک، حین کنترل جاده مواصلاتی شهرستان لامرد استان فارس به شهر هنگویه و جناح بستک به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران این یگان برای بررسی، خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، ۴۹ راس دام قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی کشف کردند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

دهقان با تاکید بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاق از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


البسه قاچاق وارد بازار بندرلنگه نشد

بسته خبری پلیس هرمزگان؛ توقیف محموله قاچاق ۳۶۰ میلیارد ریالی تا کشف البسه

فرمانده انتظامی بندرلنگه نیز از توقیف محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی در تشریح این خبر افزود: در ادامه طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز، در ۲۴ ساعت گذشته عوامل انتظامی‌ شهرستان بندرلنگه حین کنترل محورهای موصلاتی به یک دستگاه نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: ماموران این یگان، خودرو را متوقف که در بازرسی از آن انواع البسه به تعداد پنج هزار دست شال قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی بندرلنگه تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

سه دستگاه موتورسیکلت قاچاق در بندرعباس توقیف شد

بسته خبری پلیس هرمزگان؛ توقیف محموله قاچاق ۳۶۰ میلیارد ریالی تا کشف البسه

فرمانده انتظامی بندرعباس از توقیف سه دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش ۱۲میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: عوامل انتظامی بندرعباس روز گذشته با انجام کار اطلاعاتی مبنی بر انباشت قاچاق در یکی از محلات این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع در دستورکار قرار دادند.

سرهنگ عباس علی یاری در تشریح این خبر افزود: ماموران این یگان ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی و تشکیل تیمی حرفه‌ای، به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان ۲ دستگاه موتورسیکلت هوندا سی بی ۱۳۰۰ و یک دستگاه موتورسیکلت سوزوکی ۶۰۰ سی سی قاچاق کشف کردند.

وی ارزش موتورسیکلت‌های کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه با تشکیل پرونده سه دستگاه موتورسیکلت توقیف و به محل انتظامی دلالت داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha