شکوائیه بازیکنان تیم فوتسال پارس آرا شیراز  پس از گزارش ایرنا/ پاسخ ظرف ۴۸ ساعت آینده
آرشیوی

شیراز-ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان فارس درپاسخ به پرسش خبرنگارایرنا در مورد شکایت بازیکنان و دست اندرکاران تیم فوتسال بانوان پارس آرا  شیراز از مسئول این تیم در اداره کل گفت: ظرف ۴۸ ساعت آینده به شکوائیه رسیدگی و پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش ایرنا درشکوائیه بازیکنان و دست اندرکاران تیم پارس آرا شیراز به تاریخ چهاردهم بهمن ماه ۱۴۰۲ که در سامانه اداره کل ورزش به ثبت رسیده و رونوشت آن شنبه دراختیاراین خبرگزاری قرار گرفت آمده است:موضوع شکایت، دریافت مطالبات مالی بازیکنان طبق قرار داد است.

فدراسیون فوتبال،‌ هیات فوتبال فارس و شیراز پاسخ ندادند

دراین شکوائیه به اسامی ۹ از نفر ازبازیکنان و کادر فنی تیم اشاره شده و توضیحاتی در رابطه با پیگیری آنها از طریق فدراسیون فوتبال، هیات فوتبال استان و شیراز داده شده اما پاسخی دریافت نکرده اند.

۲۳ شهریور ماه سال جاری سرمربی سابق تیم پارس آرا و نایب رییس هیات فوتبال شیراز به خبرنگار ایرنا گفت:‌ تیم های شمس اوز و ستاره ساز شیراز دو تیمی از فارس هستند که پس از موفقیت در مسابقات فوتسال بانوان مناطق مختلف جواز حضور در مسابقات دسته دوم کشور به دست اورده اند.

شکوائیه بازیکنان تیم فوتسال پارس آرا شیراز  پس از گزارش ایرنا/ پاسخ ظرف ۴۸ ساعت آینده
جلسه مدیرکل و دست اندرکاران ورزش فارس با خبرنگاران

فارس در لیگ برتر و دسته یک تیم ندارد!

ستاره زارع اضافه کرد :‌فارس نه تنها در لیگ برتر و حتی در دسته یک هم سهمیه ندارد و تیم های پویندگان صنعت فجر، چابک، ارم پیمایش و ستاره ساز از شیراز وشمس اوز هم از شهرستان اوز نماینده های استان فارس در لیگ دسته دوم هستند اما نام تیم پارس آرا شیراز دیده نمی شود.

وی اضافه کرد:‌ هم من و هم بازیکنان تیم پارس آرا شیراز از بابت طلبمان از مسئول این تیم به هیات فوتبال فارس، سازمان لیگ و اداره کل ورزش و حراست این اداره شاکی شده ایم و تا به حال هم پاسخی دریافت نکرده ایم.

پیگیری خبرنگار ایرنا نتیجه داد

خبرنگارایرنا روز شنبه ۲۴ شهریور ماه در جلسه هم اندیشی مدیر کل ورزش و جوانان و دست اندرکاران این اداره که با حضور شماری از خبرنگاران برگزار شد شکایت بازیکنان پارس آرا را مطرح کرد که مدیر کل ورزش جوانان فارس اعلام کرد :ظرف ۴۸ ساعت آینده بررسی و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

روزگاری نه چندان دور فارس ۲تیم در لیگ برتر و چند تیم هم در لیگ دسته یک و پایین تر داشت اما به دلیل ضعف در مدیریت تیم ها که حاشیه های زیادی از خود به جای گذاشتند، فارسی ها نه تنها در لیگ برتر بلکه در دسته یک هم تیم ندارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha