۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۳۴
کد خبر: 85596259
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت عایق لوله‌های فلزی انتقال سیالات توسط یک مجموعه دانش‌بنیان

تهران- ایرنا- مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان، از موفقیت این مجموعه در ساخت سیستم حفاظتی و عایق پوششی لوله‌های فلزی انتقال سیالات گاز، نفت و آب خبر داد.

به گزارش گروه علمی ایرنا، برزو مرادی با بیان اینکه، محصول دانش‌بنیان سیستم حفاظتی و پوششی لوله‌های فلزی انتقال سیالات برای عایق خطوط آب، نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرند، در خصوص محصولات این شرکت و کاربرد آن‌ها بیان کرد: محصول تولیدی این مجموعه که به صورت همزمان خدمات مرتبط با آن را نیز ارائه می‌دهیم، سیستم حفاظتی و پوششی لوله‌های فلزی انتقال سیالات گاز، نفت و آب است.

وی تصریح کرد: محصول ما با توجه به درخواست و شرایط مشتری ساخته می‌شود. فرمول، نحوه ساخت، ماشین‌آلات و دستگاه‌های خط تولید آن را نیز خود ما طراحی و ساخته‌ایم.

این فعال حوزه دانش بنیان در خصوص بزرگ‌ترین یا مهم‌ترین دستاورد این مجموعه فناور نیز بیان کرد: ما با تشکیل یک گروه علمی و تحقیقاتی و با توجه به نیاز مشتری (اقلیم و شرایط خاک و دفن لوله‌ها) با تحقیقات فراوان محصولاتی را متناسب با هر اقلیم ارائه کرده‌ایم. در حال حاضر نیز بیش از چندین هزار کیلومتر در سراسر کشور از عایق تولیدی ما استفاده کرده‌اند.

وی در ادامه در خصوص میزان اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده توسط این مجموعه فناور تصریح کرد: در مجموعه ما به صورت مستقیم ۸۰ نفر مشغول به کار هستند و غیرمستقیم نیز بیش از ۲۵۰ نفر با ما همکاری می‌کنند.

به نقل از معاونت علمی، مرادی در ارتباط با کاربرد محصولات خود در حوزه مناطق کمتربرخوردار نیز اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های ما در مناطق کمتربرخوردار مانند سیستان بلوچستان، بوشهر و هرمزگان انجام شده است.

وی با بیان اینکه، این شرکت دانش بنیان در منطقه کمتربرخورداری از استان فارس تاسیس شده که فاقد امکاناتی همچون آب، برق، گاز و تلفن بوده و این امکانات با هزینه شخصی فراهم شده است خاطرنشان کرد: تعدادی از افراد بومی منطقه نیز در کارخانه از ابتدای تأسیس تا به امروز مشغول به کار هستند.

مرادی همچنین در خصوص نیازمندی‌های این شرکت دانش بنیان افزود: برای گسترش مجموعه و تولیدی بیشتر نیاز به نقدینگی، سرمایه در گردش و حمایت ویژه‌تر داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha