۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۲۰
کد خبر: 85596283
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیدار معاون سفیر ایران در ایتالیا با رئیس فدراسیون اسکیت

تهران- ایرنا- معاون سفیر ایران در ایتالیا با حضور در مسابقات جهانی اسکیت ضمن بررسی شرایط ملی‌پوشان کشورمان در این رویداد با رئیس فدراسیون اسکیت دیدار و گفت‌وگو کرد. 

به گزارش عصر شنبه ایرنا، رقابت‌های جهانی اسکیت در شهر رُم پایتخت ایتالیا در حال برگزاری است و نمایندگان ایران در ۵ رشته به مصاف رقبای خود رفته‌اند. احمد جعفری، معاون سفیر ایران در ایتالیا با حضور در محل مسابقات اینلاین فری‌استایل، از نزدیک شاهد رقابت‌ نمایندگان کشورمان بود.

جعفری پس از این دیدار با مجید هنرجو، رئیس فدراسیون اسکیت دیدار کرد و در جریان آخرین وضعیت ورزشکاران اعزامی کشورمان قرار گرفت.

همچنین در ادامه این مسابقات تیم‌های ملی اسکیت ایران متشکل از تیم سرعت و رولرفری استایل نیز امروز تهران را به مقصد ایتالیا ترک کردند تا در بازی‌های جهانی اسکیت به میدان بروند.

میلاد صالحی، امیربهزادی بروجنی، محمد سروش‌مهر، مهدی حیدر، محیا دستپاک، ملیسا مجیدی، ویانا عظیمی، اسماشریف یلمه به همراه زهرا برجیان، ۹ ملی‌پوشی هستند که ترکیب تیم ملی ایران را در این مسابقات تشکیل می‌دهند. سرپرستی این تیم بر عهده رضا نظری است.

تیم رولرفری استایل کشورمان نیز با ۲ ورزشکار (اردشیر قوانلوپور و یلدا اسدی) تهران را به مقصد محل برگزاری این رقابت‌ها ترک کرد. ملی‌پوشان ایران از فردا رقابت‌های خود را آغاز خواهند کرد. مسابقات بخش سرعت از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha