۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85596342
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار قزوین: جامعه برای سعادت به زنان و مردان مقاوم نیاز دارد

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: جامعه برای دستیابی به سعادت مادی و معنوی به زنان و مردان مقاوم نیاز دارد تا بتوانیم به قله‌ها دست یابیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس کاظمی روز شنبه مراسم اختتامیه دومین کنگره ملی زنان تاثیرگذار استان قزوین واقع در سالن جلسات باغستان اظهار کرد: تنها راه مقاوم سازی و ایجاد انگیزه، شناسایی و معرفی بانوان تاثیرگذار است تا بتوانیم الگوهای مناسبی تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه امروز تعداد بانوان کارآفرین از مردان بیشتر است، تصریح کرد: بانوان کارآفرین در عرصه‌های مختلف اقتصادی گوی سبقت را از مردان ربوده‌اند و پیشرفت و رشد آن‌ها قابل توجه است.

کاظمی ادامه داد: جمهوری اسلامی به جایگاه زنان منزلت بخشیده است، به عقیده بیشتر اندیشمندان دنیا در حوزه زنان اتفاقاتی رقم خورده که در ادوار تاریخ ایران بی بدیل است.

این مسوول با بیان اینکه زن ایرانی تفکرات دنیا را به چالش کشیده است، اضافه کرد: نگاه دنیا به زنان مادی بوده و اگر به حوزه زنان می پردازد، هدفی جز سود اقتصادی و مادی ندارد، این جریان کثیف رسانه ای به دنبال تحقیر اخلاق زنانه در جامعه است که با سد عظیم بانوان ایرانی مواجه شده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: کنگره زنان تاثیرگذار شروعی برای یک آغاز است تا زنان جامعه بتوانند به صورت مستمر در تمام عرصه ها رشد و توسعه داشته باشند.

گفتنی است، در این مراسم از ۲۴ بانوی فعال و تاثیرگذار استان قزوین با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha