اتمام همکاری فدراسیون تیراندازی با سرمربی تپانچه؛ نصراصفهانی: نظری ندارم!

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی تپانچه با اشاره به اینکه قراردادش با فدراسیون تیراندازی به اتمام رسیده است، گفت: صحبتی برای ادامه همکاری نیست و فعلا استراحت می‌کنم تا ببینم چه خواهد شد!

محسن نصراصفهانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به روزهای سخت و پرفشار تیراندازی ایران برای حضور در المپیک پاریس اظهار داشت: قرارداد من تا پایان این بازی‌ها بود و فعلا استراحت می‌کنم تا دوباره خودم را برای فعالیت آماده کنم. با توجه به شرایط کنونی، ادامه همکاری من با فدراسیون منتفی است.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا فدراسیون چنین تصمیمی گرفت، افزود: قرارداد من تا پایان بازی‌های المپیک پاریس بود و در مجموع ۶ سال هدایت تیم ملی را بر عهده داشتم و همکاری ما تمام شده و نظری ندارم و باید دید در آینده چه خواهد شد، الان زمان استراحت و ریکاوری است و در آینده‌ای نزدیک در مورد ادامه کارم فکر خواهم کرد.

نصراصفهانی در مورد اینکه با این شرایط چه کسی با هانیه رستمیان برای حضور در مسابقات هند و رقابت با ۱۲ نفر اول جهان کار خواهد کرد، گفت: مربیان جدید کار را ادامه خواهند داد. ملی‌پوش تپانچه کشورمان باید در یک ماه آینده و در رقابت با ۱۲ نفر اول جهان در هند به مسابقه بپردازد که بر همین اساس رستمیان تمرینات شخصی خود را آغاز کرده است.

هانیه رستمیان از ۲۳ مهرماه در هند باید به مصاف رقبای خود برود، در این مسابقات سه‌نفر اول المپیک و ۹ نفر برتر جهان (در مجموع ۱۲ تیرانداز) با هم به رقابت خواهند پرداخت. این برای سومین بار پیاپی است که رستمیان در این رویداد مهم در خط آتش قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha