۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۱۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85596494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۶ درصد متقاضیان طرح جوانی جمعیت گناباد تایید شدند

۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۱۲
کد خبر: 85596494
۵۶ درصد متقاضیان طرح جوانی جمعیت گناباد تایید شدند

گناباد- ایرنا- رییس اداره راه و شهرسازی گناباد گفت: از مجموع یک هزار و ۳۰۰ نفر متقاضی طرح مسکن جوانی جمعیت این شهرستان طی سه سال گذشته ۷۳۹ نفر معادل ۵۶ درصد تاکنون تایید صلاحیت شدند.

به گزارش ایرنا سعید خواجه شنبه شب در نشست خبری با اشاره به واگذاری زمین به همه متقاضیان تایید صلاحیت شده طرح جوانی جمعیت در شهر گناباد و بیدخت و کاخک از توابع شهرستان گناباد افزود: این شهرستان تنها شهرستان استان خراسان رضوی است که همه متقاضیان جوانی جمعیت از زمین برخوردار شدند.

وی ادامه داد: سهمیه ابتدایی شهرستان گناباد از طرح نهضت ملی مسکن از چهار میلیون مسکن کشور طی سه سال گذشته سه هزار و ۶۰۰ واحد بود در حالی که افزون بر ۱۳ هزار متقاضی در این شهرستان ثبت نام کردند و ۶ هزار و ۷۲۷ نفر تاکنون تایید نهایی شدند.

رییس اداره راه و شهرسازی گناباد گفت: پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین جهت ساخت مسکن و طرحهای مربوطه این بخش طی همین مدت تحویل راه و شهرسازی شد.

خواجه اختصاص ۴۵۰ تن قیر رایگان در یک سال گذشته برای بازآفرینی شهری شهرستان گناباد را یادآور شد و گفت: ۴۰ میلیارد ریال طی همین مدت برای بهسازی منظر شهری و معابر شهری شهرهای گناباد و کاخک و بیدخت از توابع این شهرستان اختصاص یافت.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha