۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۶:۵۱
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85596523
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سومین نمایشگاه ملی صنعت کشاورزی در سبزوار برگزار می‌شود

سبزوار- ایرنا - سومین نمایشگاه ملی تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته آن در شرق کشور، ۲۷ شهریور به میزبانی شهرستان سبزوار برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا،‌ معاون رییس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار روز یکشنبه به خبرنگاران گفت:‌ این نمایشگاه با حضور بیش از ۷۰ شرکت برتر حوزه کشاورزی منطقه و کشور در محل فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار برپا می‌شود که همایش افتتاحیه آن با حضور شماری از مسوولان کشوری، استانی، شهرستانی و فعالان عرصه کشاورزی و صنایع وابسته همراه خواهد بود.

علی اصغر امانیان با دعوت از همه علاقه مندان و فعالان بخش کشاورزی برای بازدید و شرکت در این رویداد مهم، انتقال تجربیات، آشنایی بیشتر با فناوری های دانش بنیان، زمینه سازی به منظور صادرات و همچنین برقراری ارتباط بلاواسطه زنجیره تامین، تولید و مصرف را مهم ترین اهداف برگزاری این رویداد ملی برشمرد.

وی افزود:‌ سومین نمایشگاه ملی تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته سبزوار که از آن به عنوان بزرگترین رویداد صنعت کشاورزی شرق کشور نام برده میشود، به مدت چهار روز و تا ۳۰ شهریور در محل مدیریت جهاد کشاورزی سبزوار، واقع در بلوار کشاورز برپا و هر روز در ساعات ۱۰ تا ۱۸ پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

شهرستان سبزوار دارای ۳۵ هزار هکتار کشتزار، ۱۶ هزار هکتار عرصه باغی و حدود ۲۰ هزار بهره بردار در این بخش است که سالانه حدود ۱۵۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در این شهرستان تولید می شود.

این شهرستان قطب تولید محصولات زیره، پنبه، جو و گندم در خراسان رضوی است.

سومین نمایشگاه ملی صنعت کشاورزی در سبزوار برگزار می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha