خراسان جنوبی نایب قهرمان رقابت‌های زورخانه‌ای جوانان ایران شد

بیرجند - ایرنا - رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی گفت: تیم پهلوانی و زورخانه‌ای جوانان استان در رقابت‌های قهرمانی کشور با کسب ۲۲۹ امتیاز در رشته تیمی بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستاد.

حجت‌الاسلام حامد مقری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای قهرمانی جوانان کشور در رشته‌های مهارت‌های فردی و تیمی زورخانه‌ای روز گذشته در ارومیه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات که با حضور ۲۴۸ ورزشکار از ۲۳ استان کشور برگزار شد تیم پهلوانی و زورخانه‌ای جوانان خراسان جنوبی توانست با انجام یک اجرای زیبا و فنی نایب قهرمان این مسابقات شود.

رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی اظهار کرد: محمدعرفان شمس آبادی، حسین رضوانی، مصطفی ملایی، ابوالفضل حسینی مقدم، جواد کوچی، عباس همروان، امیرحسین معتمدی و امیرحسین چوپانی اعضای این تیم، امیر عابدی سرپرست و علی اصغر اکبری و محمدحسین خدابخشی به عنوان مربیان تیم استان در این مسابقات حضور داشتند.

وی یادآور شد: در این دوره از رقابت‌ها در رشته تیمی، تیم اصفهان با ۲۴۸ امتیاز به مقام اول رسید و تیم‌های تهران و البرز پس از خراسان جنوبی به ترتیب با ۲۱۳ و ۱۹۶ امتیاز بر سکوی سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha