۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۲
کد خبر: 85596772
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم ارسال بالن‌های حامل زباله به کره‌جنوبی از سوی همسایه شمالی

تهران– ایرنا– کره‌شمالی که پیش از این در پاسخ به اقدامات سئول در فرستادن برگه‌های تبلیغاتی ضد پیونگ‌یانگ به ارسال بالن‌های حامل زباله اقدام کرده بود، همچنان به این کار ادامه می‌دهد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، خبرگزاری یونهاپ با انتشار این خبر افزود: کره شمالی روز شنبه (روز گذشته به وقت محلی) بالن‌های بیشتری را به سوی کره جنوبی فرستاد. این درحالی است که سه روز پیش نیز این اقدام را تکرار کرده بود.

این گزارش می افزاید: بنابر اعلام ستاد مشترک ارتش کره جنوبی، بالن‌های حامل زباله کره شمالی ممکن است به استان «گیونگگی» که شهر سئول در آن واقع است، وارد شوند و به عموم در مورد سقوط این بالن ها در این منطقه هشدار داد و از آنان خواست تا در صورت مشاهده این بالن ها آنرا به مقامات نظامی گزارش کنند.

تداوم ارسال بالن‌های حامل زباله به کره‌جنوبی از سوی همسایه شمالی

یونهاپ گزارش داد: چهارشنبه هفته گذشته (۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۳) کره شمالی حدود ۲۰ بالن حامل زباله را به سوی کره جنوبی روانه کرد، اما نتوانستند از مرز بین دو کره عبور کنند؛ از اواخر ماه مه گذشته کره شمالی در پاسخ به ارسال برگه های تبلیغاتی ضد پیونگ یانگ توسط کنش گران کره جنوبی، هزاران بالن حامل زباله را به سمت کره جنوبی ارسال کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha