۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85596789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان دزفول: مطالبه سه هزار نفر از سهامداران گلباران تسویه شده است

دزفول – ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: مطالبه حدود سه هزار نفر از سرمایه‌گذاران گلباران تا خردادماه امسال تسویه شده است و اصل سرمایه تعدادی دیگر از این سهامداران نیز با پیگیری قضایی در مرداد امسال به حساب آنها واریز شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری خوزستان، مهدی آماده روز یکشنبه ادامه داد: اصل سرمایه ۱۶۰ نفر از سهامداران گلباران به میزان بیش از ۱۶ میلیارد ریال از سوی شرکت در مردادماه امسال به حساب آنان واریز و پرداخت شد.

وی بیان کرد: پذیرش سپرده در شرکت نیوساید گستر ایرانیان (گلباران) از سال ۱۴۰۱ با بروز مشکل میان سهامداران و هیات مدیره این شرکت، با دستور قضایی متوقف و موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ساختمان های‍پرمارکت گلباران توقیف شد

دادستان عمومی و انقلاب دزفول با تاکید بر پیگیری جدی قضایی برای وصول مطالبه سایر سهامداران این شرکت گفت: اموال و دارایی‌های اعضای هیات مدیره شرکت نیوساید گستر(گلباران) از جمله ساختمان مجتمع به صورت سیستمی توقیف شده و وصول مطالبه سایر سهامداران نیز در دست پیگیری است.

به گزارش ایرنا، مجتمع تجاری تفریحی گلباران در شهریور ماه ۱۳۹۸ در هشت طبقه و بالغ بر ۲۴ هزار متر مربع فضای خالص در دزفول به بهره برداری رسید.

انتشار شایعه ورشکستگی شرکت نیوساید گستر ایرانیان موسوم به هایپرمارکت گلباران دزفول از اوایل سال گذشته موجب خروج سنگین سرمایه از این شرکت توسط سهامداران شد.

ناتوانی این شرکت در تحقق وعده‌های داده شده به سهامداران برای بازپرداخت اصل سرمایه آنها و کامل تعطیلی هایپرمارکت گلباران بر نگرانی سهامداران این شرکت افزوده و این موجب شده تا مالباختگان این هلدینگ طی ماه‌های اخیر بارها دست به برگزاری تجمع در این شهرستان بزنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha