شورای عالی استان‌ها استانداران پیشنهادی را به دولت معرفی می کند

مشهد- ایرنا- رییس شورای عالی استان‌ها گفت: این شورا گزینه‌های پیشنهادی خود برای استانداری را به دولت معرفی می‌کند که در انتخاب استانداران، نظر آنان لحاظ خواهد شد.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فهرست گزینه‌های پیشنهادی برای انتصاب به عنوان استاندار، توسط شورای عالی استان‌ها به رییس جمهور و ‌وزیر کشور ارائه می‌شود.

وی با اشاره به شعار "وفاق" مورد نظر رییس جمهور و نگاه وی که خواستار بهره‌مندی از ظرفیت و همراهی همه گروه‌ها و نهادهای مردمی در انتخاب نمایندگان دولت و مدیران در استان‌های کشور شده است، گفت: ارائه لیست گزینه‌های پیشنهادی شورای استان‌ها برای انتخاب استانداران و سایر مدیران استانی در سطح استان‌های کشور می‌تواند زمینه را برای شایسته‌سالاری و انتخاب اصلح فراهم کند.

رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: با توجه به شناخت کامل اعضای شوراهای اسلامی روستاها و شهرهای کشور نسبت به مسائل هر منطقه، انتخاب استانداران با نظر مشورتی شورای اسلامی استان‌ها که برآیند گروه‌های مردمی است، در راستای رفع مشکلات عمومی و بهبود مسائل منطقه‌ای انجام می‌شود.

حاجی بگلو افزود: به گفته رییس مجلس شورای اسلامی کمک به دولت، کمک به نظام است و جامعه شورایی کشور هم تمام ظرفیت ها و توان خود را برای همراهی و کمک به دولت در این خصوص به کار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha