اختصاص۵۰۰ میلیارد برای رفع مشکلات معیشتی معلمان کیش/ ۳۵ کلاس درسی در یک سال احداث شد

کیش- ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام اینکه از معلمان کارآمد و خلاق در جزیره حمایت می‌شود، گفت: بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات معیشتی معلمان کیش در سال تحصیلی جدید اختصاص یافت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، علیرضا فاطمیان‌پور در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه شرایط جغرافیایی کیش و محصور بودن آن در آب، هزینه‌های زندگی در این جزیره را ۳۰ درصد افزایش می‌دهد، اظهار کرد: برای حل مشکلات معیشتی معلمان حاضر در جزیره تمامی تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی از اختصاص امکانات ویژه به معلمان خلاق با کیفیت آموزشی بالا اشاره کرد و افزود: کمک هزینه تامین مسکن معلمان در کیش افزایش یافت؛ این کمک هزینه با ارزیابی‌های انجام شده از سوی کارشناسان درون و برون سازمانی و همچنین آموزش و پرورش، با تکیه بر ساز و کارهای علمی معلمان به آنان اختصاص می یابد.

اعلام آمادگی ۶۰ معلم برای تدریس در مدارس کیش

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه سطح معلمان جزیره را ارتقاء می‌دهیم، اظهار کرد: در پی فراخوان برای جذب معلمان برجسته، ۶۰ معلم از سراسر کشور برای تدریس در جزیره کیش اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: مصاحبه با معلمان و دبیران مقاطع مختلف که از نقاط مختلف ایران از طریق فراخوان برای همکاری در جزیره ابراز تمایل کردند، آغاز شد.

اختصاص۵۰۰ میلیارد برای رفع مشکلات معیشتی معلمان کیش/ ۳۵ کلاس درسی در یک سال احداث شد

افزایش ۳۵ کلاس درسی در کیش طی یک سال

فاطمیان‌پور با اشاره به مشکلات چندین ساله فضای آموزشی در کیش، گفت: کمبود فضای آموزشی در این جزیره یکی از دغدغه‌های اصلی مردم جزیره بود که با تلاش‌های انجام شده و پس از سال‌ها وقفه در این حوزه، طی یک سال گذشته ۳۵ کلاس درسی به ظرفیت فضای آموزشی کیش افزوده شد.

وی ادامه داد: با ادامه روند فعلی و پروژه‌های در دست احداث در حوزه مدرسه سازی، پیش‌بینی می‌شود تا سال آتی این مشکل دیرینه در جزیره کیش ریشه کن شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: تبدیل آموزش و پرورش جزیره کیش به الگوی آموزشی در کشور به عنوان یکی از مهمترین ماموریت‌های سازمان منطقه آزاد به شمار می رود که این امر با حمایت‌های وزارت آموزش و پرورش محقق می‌شود.

وی همچنین اظهار کرد که از تمامی ظرفیت‌های بخش خصوصی در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی برای حل مشکلات مربوط به فضای آموزشی در جزیره کیش بهره مند می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha