فرصت مهرورزی در جشن عاطفه ها را از دست ندهیم

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸
کد خبر: 85596868
فرصت مهرورزی در جشن عاطفه ها را از دست ندهیم

اصفهان-ایرنا- هفته پایانی شهریور هر سال تداعی گر جشن عاطفه هاست و پیش بینی می‌شود امسال نیز مردمان استان اصفهان فرصت مهرورزی را از دست ندهند و با اجرای پویش «مشق همدل»، کوله مدارس دانش آموزان نیازمند را بمانند سال های پیش مملو از مهربانی کنند.

به گزارش ایرنا، امسال نیز جشن عاطفه ها با عنوان پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان (مشق همدل) همزمان با سراسر کشور از روز شنبه (۱۷ شهریور) در استان اصفهان آغاز شده است و انتظار می رود در هفته پایانی شهریور روند مشارکت مردم نیکوکار استان اصفهان در این طرح خداپسندانه افزایش یابد.

نیکوکاران اصفهانی هر ساله با مشارکت در طرح های خدمت رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای آغاز سال تحصیلی دانش آموزان نیازمند، اندیشه های خیرخواهانه را توشه مسیر آموزشی آنان می کنند و فرهنگ بخشندگی و ایثار را به فرزندان و نسل آینده این مرز و بوم می آموزند.

فرصت مهروزی در جشن عاطفه ها را از دست ندهیم

سه هزار و ۳۷۳ پایگاه جشن عاطفه ها در سراسر استان آماده دریافت کمک های مردمی هستند

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان در این پیوند گفت: این روزها جشن عاطفه ها با برپایی سه هزار و ۳۷۳ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در میادین، معابر اصلی شهرها در تمام سطح استان در حال اجرا می باشد.

نبی الله الله دادی با اشاره به ادامه روند همدلی های نیکوکاران تا ۱۵ مهرماه برای خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند، یادآور شد: خیران علاوه بر حضور در پایگاه های مستقر در سطح استان می توانند، تا نیمه اول مهرماه برای اهدای هدایا یا نذورات نقدی خود، به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد مراجعه کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، با دعوت از نیکوکاران برای حضور در این جشن، گفت: مردم نیک اندیش می توانند با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۲۵۰۹ بصورت الکترونیکی هدایای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بدست دانش آموزان نیازمند برسانند.

فرصت مهروزی در جشن عاطفه ها را از دست ندهیم

مصرف بخشی از زکات برای کمک هزینه تحصیلی

دبیر شورای زکات و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان نیز در این پیوند گفت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی از جمله مصارف زکات است و در ۵ ماهه نخست امسال نیکوکاران استان بیش از ۸۹۰ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند که برای کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، درمان بیماران، احداث، مرمت و بازسازی مسکن و معیشت نیازمندان، هزینه شده است.

کریم زارع ادامه داد: لازم است برنامه های مستمر در صدا و سیما و رسانه های برای ترویج و ترغیب مودیان زکات تولید شود و و امیدواریم سازمان صداو سیما و تبلیغات اسلامی استان با همراهی بیشتر و با توجه به بودجه مصوبی که در اختیار دارند، در تهیه برنامه های آموزشی- ترویجی، با موضوع زکات و اهمیت پرداخت این حکم الهی، بیش از پیش اقدامات موثری انجام دهند.

زارع با تاکید براینکه جلسات شورای زکات به طور منظم درحال برگزاری است، افزود: اقدامی که برای روستاهای مودی زکات پیش بینی شده موثر و سبب خرسندی عموم مردم شده است چرا که خدمات مورد نیاز مناطق با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در سازمان برنامه و بودجه، به این روستاها تخصیص داده شده و مشکلات مردم این مناطق بویژه در زمینه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند را تسهیل کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته در این طرح ۳۱۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیراندیش استان جمع آوری شد، اظهار داشت: جشن عاطفه‌های امسال با شعار «آینده ساز باشیم» برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در حال اجراست و هدف از آن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه به ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، همچنین توسعه و تقویت فرهنگ خیر و احسان است.

فرصت مهروزی در جشن عاطفه ها را از دست ندهیم

به گزارش ایرنا، خیران برای همراهی در این طرح، می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و پایگاه های سطح شهر در هفته پایانی شهریورماه، برای آماده کردن بسته های ویژه تحصیلی و اهدای کمک هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نیت های خیر خود را عملی سازند.

بیش از ۴۱ هزار دانش آموز و سه هزار دانشجو در استان اصفهان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha