۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶
کد خبر: 85596885
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ووشو قهرمانی آسیا؛ شهربانو منصوریان و باقرزاده طلایی شدند

تهران- ایرنا- در ادامه پیکارهای ووشو قهرمانی آسیا یاسمن باقرزاده و شهربانو منصوریان به مدال طلا دست یافتند و سهیلا منصوریان و صدیقه دریایی نقره گرفت.

به گزارش ایرنا، امروز (یکشنبه) و در روز چهارم و پایانی مسابقات ووشو قهرمانی آسیا در ماکائو، یاسمن باقرزاده نماینده وزن منهای ۷۰ کیلوگرم ساندای کشورمان در دیدار نهایی به مصاف ژو هایلان از چین رفت و با ارائه یک نمایش عالی ضمن کسب برتری در دو راند متوالی مقابل این ورزشکار به مقام نخست و مدال طلا دست یافت. او پیش از این مقابل نماینده ترکمنستان به برتری دست یافته بود.

همچنین در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم بانوان شهربانو منصوریان به مصاف پوجا کادیان از هند رفت و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مدال طلا دست یافت.

سهیلا منصوریان نماینده وزن منهای ۶۵ کیلوگرم کشورمان نیز به مصاف دای ژین‌روو از چین رفت که در دیداری نزدیک و در راند سوم بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد و به مدال نقره این مسابقات دست یافت.

سهیلا منصوریان در مرحله نخست مقابل نماینده عربستان سعودی به برتری دست یافته بود و در دومین دیدار خود به مصاف نکیتا بنسال از هند رفت و در یک راند کار حریف خود را تمام کرد و راهی دیدار نهایی شد.

صدیقه دریایی دیگر نماینده ووشو بانوان کشورمان در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم کشورمان به مصاف ژانگ ژیائو از چین رفت و با قبول شکست مقابل این ورزشکار به مدال نقره دست یافت. او پیش از این به ترتیب مقابل ورزشکارانی از ماکائو و قزاقستان به برتری دست یافته بود.

پیکارهای ووشو قهرمانی آسیا از ۲۲ شهریور در ماکائو آغاز و امروز (یکشنبه) به پایان می‌رسد.

ووشو قهرمانی آسیا؛ شهربانو منصوریان و باقرزاده طلایی شدند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha