«تهران... جشن بیکران» تمدید شد

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷
کد خبر: 85596998
«تهران... جشن بیکران» تمدید شد

تهران- ایرنا- کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری آرش گوران با عنوان «تهران… جشنِ بیکران» تمدید شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بنیاد رودکی، کنسرت ارکستر سمفونیک تهران که پیش از این قرار بود پنجشنبه و جمعه- ۲۹ و ۳۰ شهریورماه ساعت ۲۱:۳۰ با رهبری آرش گوران به عنوان رهبر مهمان در تالار وحدت روی صحنه برود، با استقبال مخاطبان و اتمام بلیت‌ها، برای اجرا در روز چهارشنبه- ۲۸ شهریورماه- نیز تمدید شد.

در این کنسرت قرار است ارکستر سمفونیک تهران رپرتواری متفاوت با آثاری از لئونارد برنستاین، گئورگی سْویریدوف، آرام خاچاطوریان و آرتورو مارکز را در تالار وحدت روی صحنه ببرد.

آرش گوران رهبر ارکستر، مدیر هنری، آهنگساز و پیانیست ایرانی است که نزد استادان مشهوری مانند مارک استرینگر، هوریا آندریسکو ، رودیگر بُن و کریستین فُن گِقن آموزش دیده‌ است. گوران سابقه رهبری ارکستر فیلارمونیک ایرانیان، ارکستر جوانان «موسیقی زمان»، ارکستر ملی ایران و ارکستر «سیاوش» به سرپرستی همایون شجریان را دارد و در حال حاضر به عنوان رهبر ارکستر و مدیر هنری ارکستر فیلارمونیک تهران فعالیت می‌کند.

ارکستر سمفونیک تهران سال ۱۳۲۲ توسط پرویز محمود پایه‌گذاری شد. دوران طلایی این ارکستر در سال‌های ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۷ و به رهبری فرهاد مشکوة سپری شد، این ارکستر اکنون زیرمجموعه بنیاد فرهنگی هنری رودکی است و با رهبری دائم منوچهر صهبائی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha