۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85597170
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۵۶۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در بوشهر کشف شد

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85597170
۵۶۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در بوشهر کشف شد

بوشهر- ایرنا- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: ۵۶۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و ممنوعه از یک شناور در آب‌های استان بوشهر کشف شد.

به گزارش ایرنا، «سرهنگ عبدالله خسروی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از این شناور حامل کالای قاچاق ۴۸ هزار ثوب پوشاک، ۴۸۷ دستگاه موتور و پنل کولر گازی و ۹ هزار و ۶۸۰ کیلوگرم بادام کشف شد.

وی افزود: همچنین ۲۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گردو، ۱۰۶ دستگاه پیانو، ۴۶۸ دستگاه ماساژور، ۴ هزار متر چمن مصنوعی، یک هزار و ۶۵۰ عدد قطعات کامپیوتر و ۱۷ هزار عدد اقلام ضدفرهنگی فاقد مجوز قانونی از دیگر کالاهای کشف شده از شناور بوده است.

بیشتر بخوانید

فرمانده مرزبانی استان بوشهر: ۳۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

کشف محموله ۶۰ میلیارد ریالی قاچاق توسط مرزبانی بوشهر

۶۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

فرمانده مرزبانی بوشهر تصریح کرد: در این عملیات پنج نفر متهم دستگیر و پس از توقیف شناور این افراد با ذتشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

خسروی یادآور شد: مرزبانان استان بوشهر علاوه بر تامین نظم و امنیت مرز با پدیده قاچاق برابر قانون برخورد قاطعانه خواهند کرد.

وی ادامه داد: حضور نیروهای مرزبانی در صیانت و حفاظت از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران به شکل ۲۴ ساعته و ناامن کردن فضا برای فعالیت برهم زنندگان امنیت اقتصادی کشور در حوزه قاچاق است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha