۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 5609
کد خبر: 85597221
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف انبار لاستیک قاچاق در شهرستان‌های قدس و دماوند

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85597221
کشف انبار لاستیک قاچاق در شهرستان‌های قدس و دماوند

شهرقدس - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک انبار لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیاردریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار مهدی کرمی روز یکشنبه اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی هنگام بازدید از انبارها و باراندازهای حاشیه ای شهر، موفق شدند از یک انبار در شهرستان قدس، ۱۰۰حلقه لاستیک قاچاق متعلق به خودروهای سنگین کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه انبار موصوف با دستور مقام قضائی پلمب شد، افزود: در خصوص این پرونده یک نفر دستگیر و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بالغ بر ۱۰میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف ۱۰ میلیارد ریال لاستیک قاچاق در دماوند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از کشف لاستیک های قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: بنا به نظر کارشناسان ارزش لاستیک های قاچاق ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ مجتبی سهـرابی منش در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا طی شبانه روز گذشته کارکنان انتظامی کلانتری ۱۵ آبعلی ضمن کنترل محور های مواصلاتی شهرستان به ۱دستگاه نیسان خاور مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موفق به کشف ۲۰۴ حلقه لاستیک خودرو خارجی قاچاق شدند، در این خصوص راننده خودرو به دستگاه قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: ارزش تقریبی این کشفیات بنا به نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال اعلام شده است، تصریح کرد: برخورد قاطع پلیس با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز به منظور رونق و حمایت روز افزون از تولیدکنندگان داخلی در سطح جامعه انجام می پذیرد.

دستگیری سارقان موتورسیکلت در فردوسیه شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در پی وقوع سرقت موتورسیکلت در شهرستان شهریار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: ماموران کلانتری ۲۰ فردوسیه با انجام اقدامات فنی و پلیسی ۲ سارق را در سطح حوزه استحفاظی، شناسایی و با یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی که سابقه سرقت از کلانتری ۱۲ مارلیک سرآسیاب داشت، توقیف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیس به سرقت ۱۰ دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با بیان این که این سارقان دست به سرقت موتورسیکلت هایی زده بودند که فاقد قفل و تجهیزات ایمنی ضدسرقت بود، اعلام کرد: راکبان موتورسیکلت هنگام ترک وسیله نقلیه خود، حتما آن را به تجهیزات ایمنی ضد سرقت از جمله قفل و زنجیر مجهز کرده و آنها را در نقاط خلوت و جرم خیز رها نکنند تا فرصت هرگونه سرقت از تبهکاران گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha