۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۲
کد خبر: 85597227
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حکم قاضی برای فسخ هشت قرارداد راکد در شهرکهای صنعتی یزد

یزد- ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد با اشاره به پایش مستمر طرح های صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان گفت: در راستای احیا و آزادسازی حق بهره‌برداری قراردادهای راکد واگذار شده‌ و جلوگیری از هدر رفت منابع و ظرفیت‌های موجود، هشت قرارداد واگذاری راکد و نیمه‌فعال به مساحت بیش از ۶.۵ هکتار طی فرایند قضایی، فسخ و آزادسازی شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، "مسلم فلاح زاده " با بیان اینکه اراضی آزاد شده در راستای جذب سرمایه‌گذاران، مجدداً به متقاضیان واجد صلاحیت و دارای اهلیت صنعتی واگذار می شود افزود: این اراضی در شهرکهای صنعتی استان چون اردکان، بافق، تفت۲، فولاد، یزد، یزدمهر و ناحیه صنعتی هرات می تواند فرصت سرمایه گذاری مجدد را با هدف رونق و جهش تولید ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید دادستان عمومی و انقلاب یزد و همچنین با توجه به رویکرد سرمایه گذاری در استان، شرکت شهرکهای صنعتی بدون هیچ ملاحظه و اهمال کاری ضمن حمایت از واحدهای صنعتی موفق، با پدیده دلالی و خرید و فروش غیرقانونی اراضی صنعتی برخورد خواهد کرد و منابع و فرصت های این حوزه را به سرمایه گذاران واقعی ارائه خواهد کرد.

فلاح زاده با اشاره به واگذاری اراضی صنعتی به متقاضیان و سرمایه گذاران طی قرارداد افزود: مسئله تعیین تکلیف قراردادهای راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یکی از اولویت‌های مهم شرکت شهرک‌های صنعتی یزد است که در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر انجام تعهدات سرمایه گذاران در عملیاتی کردن طرح های صنعتی خود تصریح کرد: متقاضیانی که طبق قرارداد در موعد مقرر نسبت به ساخت و ساز واحد صنعتی خود اقدام نکرده اند و با راکد نگهداشتن زمین واگذار شده هیچگونه ساخت وساز و پیشرفت فیزیکی نداشتند طبق دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با آن‌ها برخورد قضایی خواهد شد.

تعداد ناحیه و شهرک‌های صنعتی مصوب در استان یزد ۳۵ مورد اعلام شده که از این تعداد ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی در حال بهره‌برداری هستند که ۲ مورد از آنها جزو مناطق ویژه اقتصادی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha