۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲
کد خبر: 85597233
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

پیکر رییس فقید شورای شهر قشم تشییع و به خاک سپرده شد

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲
کد خبر: 85597233
پیکر رییس فقید شورای شهر قشم تشییع و به خاک سپرده شد

قشم - ایرنا - پیکر مرحوم حبیب بازماندگان رییس فقید شورای اسلامی قشم عصر یکشنبه با حضور امام‌جمعه، فرماندار و تعدادی از اقشار مختلف مردم بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس از مقابل مسجد علی بن ابیطالب(ع) منبر بالای قشم به سمت امامزاده سید مظفر(ع) این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکر حاج حبیب بازماندگان قشمی رییس فقید شورای اسلامی شهر قشم و از مفاخر هرمزگان ساعت ۱۴:۴۰ توسط شناور از بندرعباس برای تشییع بر روی دستان شهروندان قدرشناس سرزمین آب و آفتاب از راه دریا وارد بندر شهید ذاکری این جزیره شد.

آیین تشییع این مرد بزرگ، وطن دوست و مردم دوست که در دوران مسوولیت خود در شورای اسلامی شهر قشم در دفاع از حقوق شهروندی جزیره نشینان قشمی هیچ‌گاه کوتاهی نکرد و همه عمرش را صرف خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌های انقلاب کرد، راس ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شد.

پیکر رییس فقید شورای شهر قشم تشییع و به خاک سپرده شد

در ادامه این مراسم نماز میت بر پیکر بازماندگان از سوی حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم اقامه شد و سپس پیکر وی بر روی دستان مردم جزیره قشم نگین خلیج فارس تشییع و تا خانه ابدی بدرقه شد.

پیکر رییس فقید شورای شهر قشم تشییع و به خاک سپرده شد

مرحوم حاج حبیب بازماندگان رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس، جانباز ۴۰ درصد و رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس، رییس ۲ دوره شورای اسلامی شهر قشم، عضو هیات نظارت بر انتخابات شهرستان قشم، مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان قشم، عضو سه دوره شورای اسلامی شهر قشم، عضو هیات مدیره و هیات موسس باشگاه آرش قشم، رییس هیات بسکتبال شهرستان قشم، متولی حسینیه علی ابن ابیطالب(ع) و عضو هیات امنای مسجد جامع امام علی(ع) این شهر بود.

به همین مناسبت استاندار هرمزگان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و امام جمعه قشم در پیام‌های جداگانه، درگذشت رییس شورای اسلامی شهر قشم را تسلیت گفتند.

در پیام مهدی دوستی آمده است: خبر درگذشت برادر ایثارگر و پرتلاش در خدمت به مردم، جناب آقای حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای شهر قشم موجب تاثر و تاسف گردید.

استاندار هرمزگان در این پیام می افزاید: اینجانب درگذشت این عزیز سفر کرده را خدمت مردم شریف قشم، مجموعه شهرداری و شورای شهر، جامعه ایثارگران و خانواده معزز ایشان، تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای آن مرحوم، مغفرت و رحمت و برای بازماندگان صبر و اجر را مسئلت می‌نمایم.

همچنین مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در پیامی فوت رییس شورای اسلامی شهر قشم را تسلیت گفت و نوشت: مردم شهر قشم و استان هرمزگان امروز سیاست مداری کهنه کار و خادمی دلسوز و مردمدار را از دست دادند، بی شک نام نیک این مرد بزرگوار تا همیشه چراغ راه آیندگان خواهد بود.

در پیام عادل پیغامی هم آمده است: مرحوم حاج حبیب بازماندگان نمونه بارز ایثار و فداکاری، وحدت و هم‌افزایی در جزیره قشم و از دلسوختگان نظام و پیروان رهبر فرزانه انقلاب بود. حاج حبیب تمام وقت و زندگی خود را در مسیر تعالی انقلاب، برای خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم جزیره صرف کرد.

در متن این پیام آمده است: از همین روی با نهایت تاثر و تالم درگذشت شادروان حاج حبیب بازماندگان، رییس شورای شهر قشم را به مردم استان هرمزگان و جزیره قشم و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه و علو درجات و برای خانواده محترمشان و بازماندگان آن بیت شریف صبر جمیل مسالت دارم.

در متن پیام حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم نیز آمده است: در عصرگاه شنبه بیست و چهارم شهریورماه، پس از شصت و چند روز دل نگرانی و دعا، قشم و قشوندان شنیدند، حبیب شان آسمانی شده است.

وی در ادامه این پیام آورده است: همگان معترف اند که حبیب قشم، مردی بزرگ، خادم خاندان رسول رب العالمین، پیرغلام امام حسین، یار اربعینی عاشقان سیدالشهدا، بصیر و انقلابی، فداکار و ایثارگر، جانباز دفاع مقدس، عاشق امام و رهبری، وفادار به آرمان‌های انقلاب، مهربان و متواضع و مردمی، منتخبی دلسوز و خستگی ناپذیر، فردی محکم و استوار، پرچمدار وحدت شیعه و سنی، شخصیتی قانونگرا و نخبه شناس و نخبه پرور بودند.

اینجانب رحلت جانگداز حاج حبیب بازماندگان قشمی ریاست محترم شورای اسلامی قشم و چهره ماندگار این مرز و بوم را به آقازاده بزرگوار و همسر گرامی ایشان و فرزندان و سایر بستگان، مردم قشم و دوستداران آن مرحوم، تسلیت عرض نموده و از پروردگار حکیمِ متعال، برای ایشان غفران واسعه الهی و حَشر با رسول خدا و اهل بیت شان و برای خود و همه عزیزان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

در این آیین شهردار قشم، اعضای شورای اسلامی شهر قشم، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، اعضای شورای شهر میناب، امام جمعه، فرماندار، بخشداران، مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، مدیران شورای اداری و تامین، امام جمعه اهل سنت، نیروهای نظامی و انتظامی و شماری از قشموندان شیعه و اهل سنت حضور داشتند.

پیکر رییس فقید شورای شهر قشم تشییع و به خاک سپرده شد

حاج حبیب بازماندگان قشمی عصر شنبه بیست و چهارم شهریورماه جاری در سن ۶۶ به علت سکته مغزی و همچنین عوارض ناشی از جنگ تحمیلی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس دعوت حق را لبیک گفت.

شورای اسلامی شهر قشم پنج عضو دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha