فوتبال و فوتسال ایران در آسیا و جهان جایگاه ویژه‌ای دارد

قزوین - ایرنا - عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال و فوتسال ایران با وجود اینکه این کشور دچار تحریم های ظالمانه است اما در آسیا و جهان نسبت به کشورهای بزرگی مثل عربستان، ژاپن و چین در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طهمورث حیدری روز یکشنبه در مراسم مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان قزوین اظهار کرد: تنها پدیده‌ای که می‌تواند تاثیرگذاری ارزشمندی در روح جامعه ایجاد کند فوتبال است و با وجود اینکه ورزش در زمینه سلامتی جسمی افراد نیز نقش بسیار پررنگی دارد، باید توجه ویژه ای برای آن لحاظ کرد.

وی ادامه داد: سوابق مجمع فوتبال قزوین نشان از رشد و موفقیت دارد چرا که در ارزیابی عملکرد استان ها، قزوین در صدر قرار گرفته و در پشت صحنه این موفقیت‌ها، تعاملات ارزشمندی بین مسوولان استانی، هیات فوتبال، باشگاه ها، اعضا، خیران و حامیان قرار دارد.

حیدری با بیان اینکه فوتبال قزوین با هشت سال گذشته قابل مقایسه نیست، تاکید کرد: عملکرد فوتبال قزوین باعث شد تا این استان جزو انگشت شمارهای هیات کشوری باشد و مصداق آن نیز حضور تیم های ورزشی این استان در لیگ برتر فوتبال و فوتسال زنان و مردان است.

این مسوول یادآورشد: رییس هیات فوتبال این استان بار سنگینی بر دوش دارد و باید تلاش بیشتری در زمینه رفع مشکلات این حوزه ورزشی داشته باشد تا تیم های کراپ الوند و شمس آذر و باشگاه های دیگر بتوانند به جایگاه اصلی خود دست یابند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: شرایطی که از نظر زیرساختی در قزوین وجود دارد بسیار مناسب بوده و تعداد ورزشکاران بیمه شده که از هشت هزار به ۱۴ هزار رسیده است.

حیدری خاطرنشان کرد: افزایش فوتبالیبست‌های قزوین نشان از فعالیت های بسیار خوب هیات فوتبال در بخش پایه و مدارس دارد و از این رو امیدواریم در ورزش فوتبال گام های موثرتری در جهت توسعه برداشته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha