۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹
کد خبر: 85597302
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راز قتل مرد ۶۳ ساله در خفر فارس برملا شد

۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹
کد خبر: 85597302
راز قتل مرد ۶۳ ساله در خفر فارس برملا شد

شیراز-ایرنا- فرمانده انتظامی خفر ستان فارس گفت: پس از مفقود شدن مرد ۶۳ ساله در یکی از محله‌های این شهرستان کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و در پی بررسی‌های صورت گرفته راز قتل او برملا شد و قاتلین این شخص دستگیر و تحویل عوامل قضایی شدند. 

سرهنگ حجت الله احمدیان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پی اعلام مفقود شدن فردی حدودا ۶۳ ساله در یکی از محله های شهرستان خفر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و قوت گرفتن فرضیه قتل، ۲ نفر متهم ۴۲ و ۵۴ ساله را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در کمترین زمان ممکن هر ۲ نفر را دستگیر کردند و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خفر با بیان اینکه متهمین پس از مشاهده ادله و مدارک به قتل اعتراف کردند، گفت: متهمین مقتول را با نقشه قبلی به داخل باغ آورده بودند که در ابتدا فرد ۴۲ ساله با چوب به سر مقتول ضربه زد و سپس با همکاری فرد ۵۴ ساله با شیلنگ وی را خفه و جسد را در همان مکان دفن کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی در حین انجام تحقیقات از قاتلین، متوجه شدند، فردی ۲۱ ساله نیز در این ماجرا با قاتلین همکاری داشته که بلافاصله وی را نیز دستگیر کردند.

احمدیان با اشاره به اینکه قاتلان انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کردند،اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمین برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

شهرستان خفر در فاصله ۱۰۹ کیلومتری جنوب شرق شیراز واقع شده است‌.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha