۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۴۰
کد خبر: 85597347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ووشو کار اهل کوار فارس  چگونه مدال برنز آسیا گرفت ؟‌
آرشیوی

شیراز- ایرنا- محمد فرهادی وشوو کار اهل شهرستان کوار از توابع استان فارس در رقابت های قهرمانی آسیا در ماکائو برگزار شد مدال برنز گرفت و به همراه  تیم ملی ووشو کشورمان نایب قهرمان آسیا شد.    

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهادی که دیروز در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم بخش ساندا(مبارزه) در این مسابقات شرکت کرده بود ،امید زیادی به کسب مقام داشت و در مبارزه اول هم ورزشکار قزاقستانی را شکست داد و برای حریفانش خط و نشان کشید.

این رزمی کار استان فارس در مبارزه دوم ووشوکار هندی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا مدال خود را مسجل کرده باشد.

حریف سخت کوش ویتنامی

فرهادی درمرحله نیمه نهایی به مصاف وانگ چونگ از ویتنام رفت که حریف سخت کوشی بود و با قبول شکست از راهیابی به فینال بازماند و به مدال برنز بسنده کرد.

 ووشو کار اهل کوار فارس  چگونه مدال برنز آسیا گرفت ؟‌
محمد فرهادی ووشو کار اهل کوار

از قهرمانی جهان تا سوم آسیا

فرهادی در سال ۱۳۹۷ در مسابقات جهانی ووشو که به میزبانی برزیل برگزار شد در دیدار نهایی، چونگ ترونگ از کشور ویتنام را شکست داد و به مقام قهرمانی جهان رسید.

تیم ملی ایران در پیکارهای برزیل با کسب ۱۱نشان طلا، هشت نقره و هفت برنز برای نخستین بار در ۲ بخش ساندا و تالو قهرمان جهان شد.

 ووشو کار اهل کوار فارس  چگونه مدال برنز آسیا گرفت ؟‌
تیم ملی ووشو ایران نایب قهرمان آسیا

ایران نایب قهرمان آسیا شد

اما در پایان دهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی آسیا کشور چین با ۱۸ طلا، یک نقره و سه برنز اول شد، تیم ملی ووشو کشورمان با دریافت هفت نشان طلا، سه نقره و پنج برنز در مکان دوم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت و مالزی هم با سه مدال طلا چهار نقره و سه برنز سوم شد.

در این دوره از مسابقات ۲۴۷ ووشو کار از ۲۳ کشور حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha