۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۱۰
کد خبر: 85597410
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ستاره فرانسوی تیم اندونزی: مسابقات والیبال آسیا سطح بالایی داشت

یزد- ایرنا- "اروین انگاپت" ستاره فرانسوی تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی اندونزی گفت: تورنمت بسیار خوبی بود و سطح بالایی داشت؛ می‌توانستیم با شکست حریف خود به فینال برویم اما این اتفاقات رخ نداد و گاهی ممکن است نتایج تغییر کند.

وی روز یکشنبه و پس از به دست آوردن رتبه سومی توسط تیمش در رقابت های باشگاههای آسیا در جمع خبرنگاران در یزد افزود: خوشحالیم که توانستیم مقام سوم را به‌دست بیاوریم، من تازه ۱۰ روز است با این تیم آشنا شدم، جو بسیار خوبی بود و خوشحالم که در کنار هم صاحب مقام سوم شدیم.

وی ادامه داد: بابت حضور در ایران بسیار خوشحالم و در این جو بازی کردن فوق‌العادست و خرسندیم از حضور مجدد خودم در ایران و در اینجا از همه مردم ایران تشکر میکنم.

این ستاره فرانسوی گفت: هواداران ایرانی فوق‌العاده هستند و در طول فصل باوجود اینکه در ایران نیستم آدم‌های زیادی در شبکه‌های مجازی با من در ارتباط هستند و به من لطف دارند که تشکر می‌کنم ؛ خوشحالم که مورد لطف هواداران قرار می‌گیرم.

انگاپث اضافه کرد: نمی‌توانم فینال را پیش‌بینی کنم، تیم سیرجان از نظر بدنی بهتر هستند اما تیم مقابل شهداب از نظر فنی بهتر هستند که برای هر ۲ آرزوی موفقیت دارم اما دوست دارم تیم بازیکن مورد علاقه ام یعنی سید محمد موسوی پیروز شود.

وی افزود: المپیک بعدی چهار سال دیگر است و تیم ملی ما فعلا تمرکز بر مسابقات قهرمانی جهان دارد.

"ردل آلفونسو گنزالس "سرمربی تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی اندونزی هم گفت: ما برای کسب مقام قهرمانی در این مسابقات حاضر شدیم اما با باخت در مرحله نیمه‌نهایی مقام سوم را به دست آوردیم.

وی افزود: البته برای کسب مقام سوم خوشحالیم و مسابقات بسیار عالی بود و ۲ تیم ایرانی خیلی خوب بودند و ما امروز منتظر فینال هستیم.

وی اظهار داشت: من دومین سالی است که سرمربی هستم و خیلی خوشحال کننده بود که بتوانم با بازیکنان بزرگ کار کنم چرا که قطعا باعث پیشرفت خودم خواهد شد و خیلی از این تجربه لذت بردم.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha