بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف شد

قصرشیرین- ایرنا- ۸۰ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق شامل بنزین و گازوئیل با تلاش ماموران پلیس در شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس،سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان در این خصوص گفت: ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشت زنی در سطح شهر و حوالی گمرک پرویزخان موفق به شناسایی چند دستگاه وسیله نقلیه حامل سوخت قاچاق شده و نسبت به توقیف آن ها اقدام کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیف شده ۸۰ هزار و ۳۰۰ لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۲ نفر در ارتباط با این پرونده و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

حاجیان مبارزه با پدیده قاچاق سوخت و افراد قاچاقچی را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح مقابله با قاچاق سوخت در یکسال اخیر با جدیت دنبال می شود و بیشتر روزهای سال شاهد توقیف محموله های سوختی قاچاق در سطح شهرستان قصرشیرین و محدوده مرز پرویزخان و همچنین سطح شهر هستیم.

فعالیت سوخت بران و قاچاقچیان سوخت در سال های اخیر در مرزهای شهرستان قصرشیرین رایج شده و افراد سودجو با غارت سرمایه ملی و دستیابی به سودی اندک این سرمایه گرانبها را به بهایی ناچیز از کشور خارج کرده و ضربه‌ای شدید به اقتصاد کشور وارد می کنند.

بسیاری از مردم قصرشیرین نیز از حضور قاچاقچیان به ستوه آمده اند که علاوه بر بی نظمی داخل مرز پرویزخان باعث سلب آرامش و آسایش خانواده ها در محله های مختلف شده و خواهان برخورد قاطع و جمع آوری این افراد شده اند.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه و با ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با عراق و دارا بودن ۲ مرز رسمی پرویزخان و خسروی، نقشی اثر گذار در رونق اقتصاد ملی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha