۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۰۲
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85597542
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حکیم: قطع برق، تست VAR برای دیدار استقلال و الغرافه را نیمه‌تمام گذاشت!

تهران- ایرنا- مدیر پروژه VAR در ایران از نیمه‌تمام ماندن تست دستگاه‌های کمک داور ویدئویی بازی فرداشب استقلال و الغرافه در لیگ نخبگان آسیا به دلیل قطعی برق خبر داد.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، محسن حکیم، مدیر پروژه VAR در ایران درباره شرایط استفاده از این سیستم در بازی فرداشب استقلال و الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه شهر قدس، گفت: سه روز پیش دستگاه کمک داور ویدئویی وارد ایران شد. دستگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا جداست و AFC اجازه نمی‌دهد که با دستگاه‌های VAR که در ایران است، این مسابقات برگزار شود. تکنولوژی یکی است اما کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال استفاده از دستگاه خودش است. دو دوربین گل لاین را هم AFC در ورزشگاه نصب کرد.

وی افزود: بر اساس پروتکل‌های فیفا، سیستم کمک داور ویدئویی باید روز قبل از مسابقات در ورزشگاهی که قبلا استفاده نشده، تست شود. عصر امروز ۲ مرحله تست را انجام دادیم که برق قطع شد.

حکیم درباره استفاده از دوربین‌های صداوسیما برای کمک داور ویدئویی، اظهار داشت: صداوسیما فقط ۷ دوربین به ما ارائه می‌دهد و ۲ دوربین هم خودمان داریم و مسابقه فردا با ۹ دوربین برای کمک داور ویدئویی پوشش داده می‌شود.

تیم فوتبال استقلال، فردا شب در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان الغرافه قطر است. این دیدار در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha