۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۰:۲۵
کد خبر: 85597607
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

تساوی غیر منتظره نراتزوری‌ها در حضور یک نیمه‌ای طارمی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال مونزا در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا در خانه خود مقابل اینتر متوقف شد.

به گزارش ایرنا،دیدار تیم‌های فوتبال مونزا و اینتر در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ یکشنبه شب در ورزشگاه یو پاور برگزار شد که در نهایت با تساوی دو تیم به پایان رسید.

تیم فوتبال اینتر میلان در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنانی را جذب تیم کرد که مهم‌ترین آنها مهاجم تیم ملی کشورمان مهدی طارمی بود. طارمی که در ۳ بازی نخست فقط در بازی مقابل لچه در ترکیب اصلی قرار داشت و توانست در آن دیدار پاس گل بدهد.

اما امشب سیمونه اینزاگی تصمیم گرفت در خط حمله از زوج همیشگی مارکوس تورام و لائوتارو مارتینز استفاده کند و ستاره بوشهری ایران هم این بازی را از روی نمیکت آغاز می‌کند.

شاگردان اینزاگی در سه هفته نخست توانسته‌اند دو برد و یک تساوی به دست آورند و با ۷ امتیاز در رده چهارم هستند اما امشب نراتزوری‌ها به دنبال آن بودند سومین برد خارج از خانه را کسب کنند.

در نیمه اول دو تیم نتوانستند موقعیت جدی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند و بدون گل به رختکن رفتند.

تساوی غیر منتظره نراتزوری‌ها در حضور یک نیمه‌ای طارمی

در دقیقه ۵۶ مهدی طارمی به جای لائوتارو مارتینز وارد زمین شد. در دقیقه ۸۱ سانتر زیبای آرماندو ایتزو را دنی موتا با ضربه سر و در بین مدافعان اینتر به گل تبدیل کرد. در دقیقه ۸۸ دنزل دامفرایس توانست گل تساوی بخش اینتر را به ثمر برساند. در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

مونزا با این تساوی سه امتیازی شد و در رده پانزدهم ایستاد و اینتر هم با این تساوی ۸ امتیازی و در رده دوم قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha