کامران و تیلور در فصل انتقام

۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۵۴
کد خبر: 85597784
کامران و تیلور در فصل انتقام

تهرا- ایرنا- حضور همزمان گلادیاتور کشتی ایران و جادوگر آمریکایی در وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات جهانی می‌تواند فرصتی مناسب برای انتقامی سخت از گربه سیاه ورزش اول ایران باشد.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، دیوید تیلور دیشب به طور رسمی به دنیای کشتی بازگشت و با شکست تمام رقیبان، مقتدرانه مسافر تیرانا شد. وی قرار است در رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی در وزن ۹۲ به میدان برود. تیلور اواخر اردیبهشت امسال با شکست برابر آرون بروکس المپیک پاریس را از دست داد و به جرگه مربیان پیوست اما نتوانست از مدال ارزشمند جهانی چشم‌پوشی کند و بار دیگر وسوسه شد تا گام در یک آوردگاه دیگر بگذارد؛ آوردگاهی که شاید سرنوشتی متفاوت برای او رقم بزند.

کامران و تیلور در فصل انتقام

اهمیت سرنوشت تیلور برای ایران زمانی خواهد بود که همگان منتظر تقابل او با کامران قاسمپور هستند. قاسمپور از جمله کشتی‌گیرانی است که در چند سال گذشته با فنون ناب ایرانی بزرگان را در چنبره خود گرفتار و مدال این وزن را از چنگ روس‌ها و آمریکایی‌ها خارج کرده است. او ۲ سال متوالی جی‌دن کاکس، پلنگ سیاه آمریکا را مهار کرد تا نشان دهد با زیرگیری‌های بی‌نظیر خود نماد کشتی این مرز و بوم به شمار می‌رود.

کامران و تیلور در فصل انتقام

کامران در تیرانا می‌تواند بغض خفته چند سال ورزش ایران باشد؛ او می‌تواند تمام خاطرات تلخی که تیلور برای ورزش ایران به یادگار گذشته است را پاک کند. خاطرات که حتی منصور برزگر، پیر کشتی از آن به عنوان داغ پیشانی یاد می‌کند!

در چند سال گذشته کشتی‌دوستان همواره از کامران به عنوان حریف قلدر تیلور یاد می‌کردند زیرا باخت‌های متوالی حسن یزدانی به تیلور موجب شده بود که کاپیتان کشتی ایران از لحاظ روحی و روانی یارای مبارزه با این حریف را نداشته باشد و در ۶ رقابت تنها یک مرتبه به برتری برسد. تیلور در این سال‌ها حتی ۲ بار یزدانی را ضربه فنی کرد تا عملا به نفر نخست وزن ۸۶ کیلوگرم تبدیل شود.

کامران و تیلور در فصل انتقام

حال پاییزِ تیرانا می‌تواند فصل انتقام ورزش ایران باشد؛ فصلی برای منجمد کردن تیلور نامدار در سرمای تیرانا! او به احتمال زیاد پنجه در پنجه گلادیاتور کشتی ایران خواهد انداخت و همگان نیز منتظر این جدال سخت هستند؛ جدالی که کامران می‌تواند در آن با هنر کشتی ایران باطل سحر قدرت جادوگر آمریکایی باشد که نامش با پیروزی‌های پرتکرار برابر یزدانی گره خورده و حتی شکستش در فینال ایکس موجی از امید برای ایرانیان کشتی‌دوست به وجود آورد.

کامران اگر بتواند تیلور را اسیر فنون ایرانی کند، بی‌تردید نسخه وداع وی با جهان کشتی را خواهد پیچید و این پیام را نیز به دوستداران این رشته در ایران خواهد داد که آنچه تیلور را به قدرت بلامنازع در وزن ۸۶ کیلوگرم تبدیل کرد، مسائل روحی و روانی بود که یزدانی نتوانست از آنها عبور کند. کامران می‌تواند با بازگردن گره طلسم جادوی کشتی جهان انتقام دوست و همشهری خود را از جادوگر آمریکایی بگیرد.

کامران و تیلور در فصل انتقام

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha