زیرساخت‌های فیبرنوری مخابرات کرمان در مسیر پوشش نیاز شهروندان

کرمان - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه کرمان با اشاره به شرایط و زیرساخت‌های این شرکت در تامین فیبرنوری کسب و کارها، مشترکان خانگی و نیز دیگر متقاضیان با شرایط مناسب گفت: احداث زیرساخت‌ها از سال‌ها قبل در استان اجرایی و تکمیل شده و شرایط ویژه ای نیز برای بهره مندی شهروندان فراهم آمده که در فضای کسب و کار بسیار موثر و دسترسی آنان به اینترنت پرسرعت را تسهیل کرده است.

حسن آذری نصر آبادی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در تحقق این هدف مخابرات فروش سرویس های جشنواره فیبر در خانه را با شعار “زندگی با سرعت نور” و با شرایط استثنایی(مودم رایگان و ...) و همچنین جشنواره زنگ آخر را برای واگذاری اینترنت ADSL و VDSL با مودم رایگان در این استان با هدف دسترسی آسان همه شهروندان و کسب و کارها آغاز کرده است.

به گفته وی شرکت مخابرات ایران به عنوان نخستین و بزرگ ترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری در سطح کشور، فروش سرویس های جشنواره فیبر در خانه را با شعار “زندگی با سرعت نور” کلید زده تا دسترسی مردم به این نوع اینترنت راحت تر و گستردتر باشد.

آذری نصرآبادی با بیان اینکه این جشنواره در قالب سرویس های اقتصادی و ویژه با در نظر گرفتن نیازهای مختلف مشتریان و همراه با مزایای مختلف ارائه می‌شود اظهار داشت: سرعت فوق العاده تا یکهزار مگابیت بر ثانیه، مودم و فیبر کشی رایگان و اقساطی، شرایط متنوع پرداخت، بسته های ترافیکی خاص، مشاهده محتوای سایت تلوبیون بدون مصرف ترافیک و امکان دریافت تلفن بر بستر فیبر نوری (SIP PHONE) بخشی از این مزایا است.

به گفته وی خدمات این جشنواره با توجه به شرایط و امکانات موجود در هر منطقه مخابراتی قابل ارائه و ریز این خدمات دهی اینجا قابل مشاهده است.

جشنواره زنگ آخر برای مشترکان ADSL و VDSL

این مسئول گفت: همچنین مخابرات منطقه کرمان از شرایط ویژه برای جشنواره زنگ آخر واگذاری اینترنت موسوم به ADSL و VDSL را با مودم رایگان برای مشترکان جدید درنظر گرفته است.

زیرساخت‌های فیبرنوری مخابرات کرمان در مسیر پوشش نیاز شهروندان

به گفته وی مشترکان و شهروندان کرمانی از روز ۱۷ شهریورماه سال جاری با تماس با سامانه ۲۰۲۰ و ثبت نام در این طرح تا ۲ ماه آینده، می توانند از مزایای جشنواره زنگ آخر بهره مند شوند.

به گزارش ایرنا توسعه اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری طی سال های اخیر در استان کرمان مورد تاکید بوده و غیر از مخابرات که زیرساخت های مختلفی در شهرهای گوناگون دارد، برخی شرکت های خصوصی نیز با هماهنگی وزارت ارتباطات در این موضوع ورود کرده اند که انتظار می رود با استفاده از این خدمات دسترسی شهروندان به اینترنت باکیفیت و سرعت مناسب بهبود یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha