نمایشگاه پاییزه در کهگیلویه و بویراحمد برپا می‌شود

یاسوج- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه پاییزه با هدف عرضه مستقیم کالا در قالب ۱۵۰ غرفه برپا می‌شود.

امیرتیمور موسویان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: این نمایشگاه در اوایل هفته جاری در یاسوج افتتاح خواهد شد و همچون سالهای گذشته دارای چند کمیته خواهد بود.

وی افزود: یکی از کمیته‌ها در سطح بازار قیمت‌ها را مورد رصد قرار داده و کشف قیمت می‌کنند تا موضوع عرضه اجناس در این نمایشگاه‌ها زیر نرخ قیمت بازار عرضه شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این نمایشگاه اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تعزیرات حکومتی استان حضور خواهند داشت تا اگر مغایرت قیمتی در خصوص اجناس باشد در همان نمایشگاه اصلاح کنند.

موسویان تاکید کرد: چنانچه کسی هم‌زمان فروش فوق‌العاده و تقاضای حراج داشته باشد و به اتحادیه صنف مراجعه کند، می‌تواند مجوز لازم جهت این موضوع را در دو بار در سال کسب کند.

وی تصریح کرد: اتحادیه‌ها، اتاق اصناف، تعزیرات در کنار آن پلیس امنیت اقتصادی جهت جلوگیری از فروش کالای قاچاق که حاشیه امنیت تولیدکنندگان داخلی را تهدید می‌کند، حضور و افراد را شناسایی و موضوعات قانونی را دنبال خواهد کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در این نمایشگاه کیف، کفش، نوشت افزار و نیازمندی‌های شهروندان در کنار کالاهای مورد تقاضا عرضه خواهد شد، این نمایشگاه در پارک ولایت یاسوج برپا خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha