۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹
کد خبر: 85597902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از ۴۷۳ طرح آموزشی و ورزشی کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش در مشهد

مشهد- ایرنا- ۴۷۳ طرح ورزشی در سراسر کشور با حضور علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش و دیگر مسوولان کشوری و استانی در قالب سومین مرحله از طرح‌های شهید سلیمانی همزمان به صورت ارتباط ویدئویی از مشهد با سایر نقاط کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا مدیرکل آموزش و پرورش روز دوشنبه در حاشیه آیین افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها با هدف تامین و تجهیز زیر ساخت های ورزشی مدارس کشور افتتاح می شود.

سید امیر شوشتری ادامه داد: همچنین در کنار این طرح ها ۲۲۵ فضای آموزشی نیز در خراسان رضوی به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: این طرح ها در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و به منظور محرومیت‌زدایی، توسعه فضاهای آموزشی و تامین وسایل و تجهیزات آموزشی، ورزشی و بهداشتی به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امید است با اجرای این حرکت ارزشمند شاهد پویایی و بالندگی فرزندان ایران اسلامی خواهیم بود.

۴۷۳ طرح آموزشی، هنرستانی، ورزشی و بهداشتی صبح دوشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش در مشهد همزمان از طریق ارتباط تصویری با سایر نقاط کشور به بهره‌برداری رسید.

همچنین در این مراسم مدیران کل آموزش و پرورش برخی از استان ها از طریق تماس تصویری به بیان دستاوردهای طرح شهید سلیمانی در استان های حوزه فعالیت خود پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha