۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85597975
T T
۲۵ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام اتباع خارجی غیرمجاز در مدارس البرز ممنوع است 

کرج - ایرنا - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز اعلام کرد: ثبت نام دانش آموزان خارجی غیرمجاز در مدارس این استان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،" سیروس دهقان شیری" روز دوشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز افزود: موضوع آموزش و پرورش برای همه کشور مهم است و با زندگی مردم ارتباط دارد.

وی گفت: موضوع ثبت‌نام اتباع به طور جدی پیگیری شده و از آموزش و پرورش استان و مدیران مدارس انتظار داریم برابر شیوه نامه و دستورالعمل های ابلاغ شده اتباع غیرمجاز را ثبت‌نام نکنند.

دهقان شیری افزود:ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در استان البرز بر اساس شیوه نامه وزارت آموزش و پرورش و سازمان ملی مهاجرت انجام می شود و به ترتیب اولویت ثبت نام صورت می گیرد.

وی یادآورشد: دانش آموزان اتباع دارای اقامت ویژه،خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران،نخبگان و دانش آموزان دارای استعداد برتر،فرزندان اتباع دارای مدارک اقامتی آمایش و هویت،دارندگان روادید دارای اعتبار(به غیر از روادید گردشگری که ممنوع است) و دارندگان سایر مدارک اقامتی معتبر در مدارس استان البرز برای ثبت نام می توانند اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha