مدیرعامل آتش‌نشانی: فقط ۳ مدرسه تهران تاییدیه ایمنی دریافت کرده‌اند

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن ابراز نگرانی درباره وضعیت ایمنی مدارس گفت: تاکنون از چهار هزار و ۵۳۸ مدرسه تهران که بازدید شده، فقط سه مدرسه تاییدیه سازمان آتش‌نشانی را دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، قدرت‌اله محمدی روز دوشنبه در گفت و گویی در خصوص وضعیت ایمنی مدارس، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی مسئول صیانت از جان و مال محدوده جغرافیایی شهر تهران است و به همین منظور مراکز درمانی، تجاری و پاساژها و مدارس در اولویت سازمان برای بازدید قرار گرفته‌اند.

وی ضمن گلایه از شهروندان و مسوولین مربوطه افزود: متاسفانه هیچ یک از مدارس جهت ایمن‌سازی سازه خود به آتش نشانی مراجعه نکرده‌اند و حتی یک نامه از طرف آنها صادر نشده و این موضوع باید به اجبار و پیگیری سازمان آتش نشانی صورت گیرد.

محمدی اضافه کرد: چهار هزار و ۵۳۸ مدرسه دولتی و غیر دولتی در شهر تهران و جغرافیایی تحت پوشش ما وجود دارد که نزدیک که برای تمامی مدارس بازدید شده دستورالعمل صادر شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد یک هزار و ۵۳۴ مهد کودک و ۱۷۲ مدرسه استثنایی در شهر تهران وجود دارد که مجدد حساسیت ما بیشتر از بقیه مدارس رده‌های مختلف است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تاکنون ۴۳ پرونده برای مدارس ناایمن تشکیل شده است که تنها سه مدرسه تاییدیه نهایی سازمان را دریافت کرده‌اند و وضعیت بقیه مدارس در مرحله همان اخطارهایی بوده که صادر شده است؛ در حقیقت شاید مدرسه نوسازی در استان تهران وجود داشته باشد که مراحل ایمن‌سازی را طی کرده اما تاکنون فقط ۳ مدرسه تاییدیه سازمان آتش نشانی را دریافت کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha