۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85598052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۵۰ میلیارد ریال البسه قاچاق در کرج

۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹
کد خبر: 85598052
کشف ۱۵۰ میلیارد ریال البسه قاچاق در کرج

کرج - ایرنا- فرمانده انتظامی البرز از کشف بیش از ۶۰ ‏هزار ثوب البسه ‏قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در ‏شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" روز دوشنبه اظهار کرد : در پی اخبار واصله مبنی بر نگهداری البسه قاچاق در یکی از مناطق شهرستان کرج ، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از هماهنگی با مراجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان بیش از ۶۰ هزار ثوب البسه قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر شد که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

دستگیری سارقان کش روزنی در کرج

کشف ۱۵۰ میلیارد ریال البسه قاچاق در کرج


‎ فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری چهار سارق کش روزنی با ۱۵ ‏فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ پیمان گودرزی اظهارکرد : در پی اعلام چندین فقره سرقت به روش کش روزنی در یکی از مناطق شهرستان کرج ، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۶حصارک پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی چهار نفر سارق در این زمینه شده و طی عملیات های جداگانه آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۵فقره سرقت از جمله مشاعات ساختمانی و کش روزنی اعتراف کرده و پیگیری ها برای شناسایی مالباختگان همچنان ادامه دارد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha