کاهش هفت درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی هرمزگان از کاهش بیش از هفت درصدی جانباختگان و سه درصدی مصدومان‌ حوداث رانندگی در سه ماهه نخست سال جاری در این‌ استان خبر داد.

دکتر سید جواد میرهادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: طبق آمارها ۱۳۸ پرونده‌ به دلیل فوتی ناشی از تصادفات به ادارات پزشکی قانونی استان هرمزگان ارجاع شده است، این رقم در مدت مشابه سال گذشته که تعداد فوتی تصادف ۱۴۹نفر بود، بیش از هفت درصد کاهش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: از کل فوتی های ناشی از تصادف طی مدت یاد شده ۱۱۵ نفر مرد و ۲۳ نفر زن بودند. این در حالی است که در در مدت مشابه سال گذشته ، ۱۲۲ پرونده‌ از فوتی ناشی از تصادف ارجاع شده به ادارات پزشکی قانونی استان مربوط به آقایان و ۲۷نفر از بانوان بودند.

کاهش بیش از سه درصد مصدومان حوادث رانندگی در هرمزگان

مدیرکل پزشکی قانونی استان هرمزگان با اشاره به کاهش مصدومان‌ حوداث رانندگی طی سه ماهه نخست‌ سال۱۴۰۳، گفت: در مدت یاد شده یکهزار و ۴۰۱ نفر مصدوم به دلیل صدمات ناشی از تصادفات به ادارات پزشکی قانونی استان هرمزگان مراجعه کردند، این رقم درمقایسه با سال گذشته که تعداد مراجعان‌ تصادف یکهزار و ۴۵۹ نفر بود، بیش از سه‌ درصد کاهش یافته است

وی تاکید کرد: از کل مراجعان تصادف در سه ماهه نخست سال جاری، یکهزار و سه‌ نفر مرد و ۳۹۸ نفر زن بودند.

این در حالی است که در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ ، یک هزار و ۵۵ نفر از مراجعان‌ تصادف به ادارات پزشکی قانونی این استان مرد و ۴۰۴ نفر زن بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha