۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85598093
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاچاقچی پوشاک در لرستان بیش از ۴.۵ میلیارد ریال جریمه شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: یک قاچاقچی پوشاک در این استان چهار میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی لرستان علیرضا لطفی روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی خرم آباد در محور خرم آباد - پل زال یک دستگاه خودرو را به ظن قاچاق پوشاک خارجی توقیف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده به ارزش ۲ میلیارد و ۷۵۹ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خرم آباد رسیدگی شد که شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالاها، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۵۹ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته وی همچنین این متخلف به پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ارزش کارشناسی خودرو و در مجموع پرداخت چهار میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محکومیت قاچاقچی کفش

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان همچنین افزود: یک پرونده قاچاق کفش نیز به ارزش ۶۳۰ میلیون و ۲۷۶ هزار ریال در شعبه چهارم و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خرم آباد رسیدگی شد.

لطفی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و متخلف را علاوه بر ضبط کالاها، به پرداخت ۶۳۰ میلیون و ۲۷۶ هزار ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد و با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش کالای کشف شده بود، فرد قاچاقچی در مجموع یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال جریمه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha