۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85598148
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در مدارس لرستان

خرم آباد - ایرنا - سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: کاروان تجهیزات آموزشی به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال به مدارس این استان ارسال شد.

به گزارش ایرنا یونس بهاروند ایرانیا روز دوشنبه در آئین همزمان ارسال تجهیزات آموزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی به مدارس استان در اردوگاه کمالوند، با عنوان "هدیه شهدا به دانش آموزان" افزود: با پیگیری های انجام شده و مساعدت وزارت آموزش و پرورش برای سال جاری۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است تا بستر آموزش در مدارس به ویژه هنرستان ها با امکانات به روز و مناسب فراهم شود.

وی با بیان اینکه این کاروان امروز به سراسر شهرستان ها و مناطق استان ارسال می شود اظهار داشت: یکی از بزرگترین محموله های تجهیزاتی آموزش و پرورش به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال خریداری و در اختیار مدارس قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۲ مرحله تجهیزات ورزشی به مدارس استان ارسال شده است ادامه داد: اقلام مورد نیاز در طول سال تحصیلی بر حسب نیازسنجی از سطح مدارس استان، خریداری و در اختیار امر آموزش قرار داده خواهد شد.

بهاروند ایرانیا با بیان اینکه سال گذشته۲۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس لرستان هزینه شده است بیان کرد: همزمان با ارسال تجهیزات به مدارس، ۱۲ چمن مصنوعی نیز داخل فضاهای آموزشی افتتاح شد.

با شروع سال تحصیلی جدید ۳۶۰ هزار دانش آموز در بیش از چهار هزار و ۵۰۰ آموزشگاه لرستان تحصیل خواهند کرد.

توزیع ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در مدارس لرستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha