مصباحی: مدال جهانی و المپیک را می‌خواهم/ از مبارزه در رینگ لذت می‌برم

تهران- ایرنا- دارنده ۲ مدال طلای بوکس نوجوانان آسیا با بیان اینکه هدفش کسب مدال بازی‌های المپیک و مسابقات جهانی است، گفت: از مبارزه در رینگ لذت می‌برم و همیشه با برنامه از پیش تعیین شده به مصاف حریفان می‌روم.

به گزارش ایرنا، محمدصالح مصباحی از ستاره‌های آینده‌دار بوکس ایران محسوب می‌شود که موفق شد چندی پیش به مدال طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در امارات دست یابد. او با کسب طلا، از قهرمانی سال گذشته خود که در پیکارهای آسیایی قزاقستان به دست آوده بود دفاع کرد تا در این زمینه رکوردار شود.

مصباحی از امیدهای آینده بوکس ایران محسوب می‌شود که با داشتن برنامه مدون و حمایت شدن، می‌تواند سال‌های درخشانی داشته باشد.

وی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص کسب مدال طلا در وزن ۷۰ کیلوگرم مسابقات آسیایی نوجوانان در امارات، بیان کرد: سطح مسابقات واقعا بالا بود و اضافه شدن اوکراین به بوکس آسیا، کارمان را سخت‌تر از قبل کرده بود.

مصباحی افزود: با تلاش کادر فنی برای هر مبارزه‌ای برنامه داشتیم و حریفان را آنالیز می‌کردیم. همین مسئله موجب شد تا با قدرت بیشتری مبارزه کنیم.

مصباحی: مدال جهانی و المپیک را می‌خواهم/ از مبارزه در رینگ لذت می‌برم

وی توضیح داد: بسیار خوشحالم که تیم ایران با عملکردی درخشان در امارات تاریخ‌سازی کرد و توانست برای نخستین مرتبه به مقام نایب قهرمانی آسیا برسد. این موفقیت نشان داد که بوکس کشورمان دارای پتانسیل بالایی است.

قهرمان نوجوانان آسیا گفت: برای حضور در قهرمانی آسیا به خوبی آماده شده بودیم و امکانات ایده‌آلی داشتیم. باید از کادر فنی تیم نوجوانان، سرپرست تیم و همچنین مسئولان فدراسیون به خاظر فراهم کردن امکانات، تشکر کنم. فکر می‌کنم توانستیم جواب زحمات آنها را در رینگ آسیایی به خوبی بدهیم.

مصباحی در خصوص تمجید کارشناسان و گزارشگر کنفدراسیون بوکس آسیا از وی به دلیل سبک خاص مبارزه‌اش و آرامشی که در مسابقات دارد، توضیح داد: اینکه از من تمجید می‌شود احساس خوبی دارم اما مغرور نخواهم شد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی تصمیم به حضور در بوکس گرفت، بیان کرد: بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو بود که مسابقات بوکس این رویداد را تماشا می‌کردم. مبارزه «دانیار یلسینوف» قزاقستانی را تماشا می‌کردم و همانجا عاشق بوکس شدم. واقعا نحوه مبارزه وی تاثیر زیادی روی من داشت و سعی می‌کنم مثل این قهرمان مبارزه کنم.

مصباحی: مدال جهانی و المپیک را می‌خواهم/ از مبارزه در رینگ لذت می‌برم

این بوکسور در خصوص اهدافش، عنوان کرد: هنوز اول راه هستم. می‌خواهم سال‌ها برای بوکس کشورم مدال‌آوری کنم. در نهایت هدف اصلی من کسب مدال بازی‌های المپیک و مسابقات جهانی بزرگسالان است که اگر رنگش طلا باشد، که عالی خواهد بود.

این بوکسور اهل بروجرد در خصوص موفقیت مشتزنان این منطقه‌، گفت: بوکسورهای بسیار خوبی در بروجرد داریم که به تیم ملی رسیدند و افتخارآفرینی می‌کنند. آرش روشنایی به عنوان مربی ما، نقش مهمی ایفا می‌کند که باید قدردان او و همچنین اعضای کادر فنی تیم ملی باشم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha