۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85598258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار هواشناسی بوشهر نسبت به افزایش سرعت وزش باد و مواجی خلیج فارس

بوشهر - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: اواخر چهارشنبه، سواحل استان به دلیل افزایش سرعت باد مواج و متلاطم می‌شود.

«حسین مستانه» روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز و فردا، غبار محلی و گاهی وزش باد از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز در برخی نواحی جنوبی و ارتفاعات، افزایش ابر و احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از اواخر وقت چهارشنبه و طی روز پنجشنبه، با افزایش سرعت وزش باد بر روی دریا، سواحل استان بوشهر مواج پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

دمای هوا در استان بوشهر افزایش پیدا می‌کند

خلیج فارس پایان هفته مواج پیش‌بینی می‌شود

مستانه همچنین درباره وضعیت جوی و دریایی استان طی ۲۴ ساعت آینده گفت: آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد خواهد بود و فردا نیز در برخی نقاط مه صبحگاهی قابل پیش‌بینی است.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر و به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی و گاهی شمال شرقی، با سرعت ۸ تا ۳۰ و گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ سانتی‌متر متغیر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر، زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۰۴، جزر در ساعت ۱۳:۲۶ و مد دوم ساعت ۱۹:۳۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha