۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۵
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85598298
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح جهادی شاداب‌سازی مدارس در شوشتر اجرا شد

اهواز - ایرنا - مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شوشتر از برگزاری اردوی یک روزه فرهنگیان این شهرستان در آستانه بازگشایی مدارس با هدف شاداب سازی کلاس های درس و تقویت روحیه دانش آموزان در مناطق کم‌برخوردار، خبر داد.

به گزارش ایرنا، احمد محمدزاده روز دوشنبه در گفت و گوی رسانه‌ای در این خصوص اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی گروه‌های جهادی بسیج تسهیل اجرای عدالت وبرنامه‌ریزی مناسب و دقیق جهت حضور در فعالیت های داوطلبانه است و این اردوی جهادی نیز در هیمن راستان برگزار شد.

وی افزود: حضور همیشگی و به موقع گروه های جهادی بسیج در عرصه های علمی، ورزشی، محرومیت زدایی، سازندگی نشان می دهد که فعالتی های این گروه ها با استقبال همه اقشار بخصوص محرومان و مستضعفان همراه شده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شوشتر ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی توسط بسیج فرهنگیان شوشتر بی شک الگویی موثر و عملی برای جامعه فرهنگیان است.

وی تصریح کرد: بسیجیان شرکت کننده در این اردوی جهادی با همکاری گروه های جهادی پایگاه های مقاومت بسیج در چند گروه مختلف دسته بندی شده و در مناطق مختلف در مدارس خدمت رسانی کردند.

محمدزاده خاطر نشان کرد: شستشوی کولرهای گازی، تهیه و توزیع کیف و کفش و نوشت افزار میان نیازمندان، رنگ آمیزی کلاسهای مدارس بخشی از فعالیتهای فرهنگیان بسیجی در این اردوی یک روزه بود.

وی اظهار کرد: امید است تا آغاز بازگشایی مدارس به صورت کامل، در چندین رزمایش دیگر نیز با همکاری سایر گروه های جهادی فعال بسیج در این شهرستان، بتوانیم خدمات بیشتری در مناطق کم برخوردار ارایه کنیم.

به گزارش ایرنا، پیش از این نیز سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از شاداب سازی ۲۵۷ مدرسه استان در قالب طرح «شهید عجمیان ۲» خبر داده بود.

طرح شهید عجمیان طرحی مشترک بین بسیج سازندگی، بسیج دانش آموزی و نوسازی مدارس است که در سال گذشته بخش نخست آن اجرایی و ۱۲۴ مدرسه در این طرح «شاداب سازی» شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز از به بهسازی و نوسازی ۱۰۰ هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان با همراهی گروه‌های جهادی خبر داده بود.

اکنون بهسازی ۲۴ هزار کلاس درس در سطح کشور انجام شده و پیش بینی شده تا پایان تابستان ۴۵ هزار کلاس درس نیز به این آمار اضافه شود.

در طرح شهید عجمیان دانش‌آموزان نیز در کنار معلمان برای رنگ آمیزی مدارس مشارکت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha