۶۶۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در مدارس کرمان توزیع شد

کرمان- ایرنا- مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به اجرای طرح توزیع تجهیزات در مدارس استان، گفت: تجهیزات آموزشی، ورزشی و هنرستانی امروز (دوشنبه) با اعتبار ۶۶۰ میلیارد ریال در مدارس سراسر استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، رضا هدایتی روز دوشنبه در آیین توزیع این تجهیزات افزود: این تجهیزات که توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خریداری شده، شامل سه بخش تجهیزات آموزشی، ورزشی و هنرستانی است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این تجهیزات آموزشی به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال، خرید تجهیزات ورزشی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، خرید و اجرای سیستم‌های سرمایشی (اسپیلت، کولر گازی و آبی) با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال و در آخر تجهیزات هنرستانی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال، به شهرستان‌ها و مناطق ارسال شد تا در سال تحصیلی جدید مورد استفاده دانش آموزان قرار گیرد.

وی بیان کرد: تجهیزات آموزشی توزیع شده در این طرح شامل لوازم اداری، صندلی دانش‌آموزی، تخته وایت برد و غیره است که خریداری شده و در اختیار شهرستان‌ها و مناطق قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان خاطرنشان کرد: تجهیزات هنرستانی توزیع شده در این طرح نیز شامل انواع دستگاه‌های استاندارد آموزشی مربوط به رشته های برق و الکترونیک، صنایع غذایی، هنر و طراحی دوخت، مکانیک خودرو، تاسیسات، ساختمان و معماری و دیگر رشته‌ها است که همه این موارد خریداری و توزیع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha