۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹
کد خبر: 85598343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار مازندران: قدرت رسانه در جهان تعیین کننده است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با بیان این‌که امروز نقش رسانه‌ها در ابعاد مختلف به مراتب بیشتر از گذشته است، گفت: در شرایط فعلی قدرت رسانه‌ها در جهان تعیین‌کننده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری امروز دوشنبه در همایش رسانه و دفاع مقدس در ساری در جمع خبرنگاران با بیان این‌که رسانه‌ها قدرت بزرگی برای برجسته کردن یک رخداد هستند، اظهار کرد: تمدن اسلامی که امام احیاگر آن بود و رزمندگان با خون خودشان این نهال را آبیاری کردند امروز به درخت تناوری تبدیل شده که مقام معظم رهبری آن را هدایت می‌کنند. نقش رسانه‌ها در بازتاب و ترویج این تمدن کلیدی است.

وی افزود: رسانه‌های ایران همزمان با دفاع مقدس به درستی توانستند رشادت‌های جوانان این مرز و بوم را به نسل بعد منتقل کنند. همزمان با جنگ تحمیلی رسانه‌های نسل دوم در کشور فعال بودند و توانستند به خوبی حماسه ملت بزرگ ایران را به جهان مخابره کنند.

استاندار مازندران با بیان این‌که امروز گنجینه‌های بسیار ارزشمندی از دفاع مقدس به یادگار مانده است، گفت: اگر همت بالای رسانه‌ها نبود تحت هیچ شرایطی این گنجینه ارزشمند برای نسل‌های بعد ماندگار نمی‌ماند.

نوری خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی با شکل‌گیری رسانه‌های نسل پنجم اثرگذاری رسانه‌ها به مراتب بیشتر از گذشته شده است.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در بازتاب جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: همزمان با جنایت‌های هولناک رژیم کودک‌کش و خونخوار صهیونستی، رسانه‌ها با رشادت مظلومیت مردم فلسطین را به جهانیان مخابره کردند.

این مقام مسوول تصریح کرد: رسانه‌های جهان به گونه‌ای اطلاع‌رسانی درست انجام دادند که رژیم اشغالگر در سراسر جهان نزد افکار عمومی و ملت‌های آزاده منفور شد.

نوری با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های بسیار متنوع فرهنگی در شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد که امیدواریم با همراهی رسانه‌ها بازتاب خوبی از این برنامه‌ها در جامعه انجام شود تا به ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه کمک کند.

به گزارش ایرنا، در مراسم همایش رسانه و دفاع مقدس بیش از ۷۰ خبرنگار و فعال رسانه‌های برتر حوزه دفاع مقدس در مازندران، خانواده شهدای رسانه «هادی باغبانی» و «محمد جهان‌پیما» و خانواده «محمدحسین منصف» آزاده و نویسنده فقید دفاع مقدس تجلیل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha