نماینده ایتالیا قهرمان هفته اول تور جهانی تنیس ایران شد؛ قطعی برق به تنیسور روس کمکی نکرد

تهران- ایرنا- هفته اول تور جهانی تنیس مردان که با حواشی بسیاری همراه بود، پس از قهرمانی تنیسور ایتالیایی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، هفته نخست تور جهانی تنیس مردان در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و در نهایت لورنزو بوکی از ایتالیا موفق شد با عبور از سد ایوان ندلکو از روسیه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در پایان این دیدار بوکی موفق شد با نتیجه ۶-۱ ، ۳-۶ و ۵-۷ از سد حریف خود عبور کند و عنوان قهرمانی را بدست بیاورد. ندلکو نایب قهرمان شد. فینال این تورنمت روز یکشنبه آغاز شد که به خاطر کمبود نور و عدم تامین آن توسط برگزار کننده‌ها، بخش نهایی به روز دوشنبه موکول شد.

سال گذشته هم چنین اتفاقی گریبان برگزار کننده‌ها را گرفت اما تنیسورها با نور کم‌تر نیز حاضر به ادامه بازی شدند. برخی منابع غیر رسمی مدعی شدند که تنیسور روس به علت سن بالای 40 سال تاب و توان رویارویی با حریف خود را نداشت و تلاش کرد که با این بهانه زمان بیشتری برای استراحت و نفس گرفتن داشته باشد، شاید بتواند پیروزی این تورنمنت را از بدست بیاورد.

با این حال که او حاضر به ادامه بازی نشد، باز هم نتوانست پیروز میدان باشد و تنیسور ایتالیایی برنده باز شد.

دنیز کلاک دیگر نماینده روسیه به همراه دو جاویا از هند مشترکا سوم شدند. همچنین در بخش دونفره نیز تیم دونفره هند با برتری ۶-۷ و ۳-۶ مقابل نماینده ترکیه صاحب مدال طلا شدند.

در جدول اصلی نمایندگانی از کشورهای ایران، اسپانیا ، روسیه ، ایتالیا ، ترکیه ،هند ، استرالیا ، فرانسه ، چک و بلژیک حضور داشتند. رقابت های ۳۰ هزار دلاری تور جهانی تنیس در بخش مردان از ۱۱ شهریور با انجام دیدارهای جدول مقدماتی آغاز شد و تنیسورهای کشورهای مختلف به مدت ۲ هفته برای کسب عناوین برتر با هم مسابقه می دهند.

هم اکنون نیز جدول مقدماتی هفته دوم بازی‌ها در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha